Lai glābtu Chrysler – uzņēmuma dibinātāja mazmazdēlam ir plāns

Biznesmenis uzskata, ka Stellantis koncerna pasīvā darbība var pazudināt vēl vienu klasisko amerikāņu autoražotāju.

Pēdējo desmitgadu laikmeta pārmaiņu dzirnas ir samalušas ne vienu vien amerikāņu autobūves uzņēmumu. Kurš vairs atceras Plymouth, Pontiac vai Oldsmobile? Chrysler dibinātāja mazmazdēls Frenks B. Rods juniors (Frank B. Rhodes Jr.) uzskata, ka drīzumā līdzīgs liktenis var piemeklēt arī Chrysler.

Viņš kritizē Stellantis (Chrysler īpašnieks) vadību par nepietiekamu uzmanību Chrysler attīstībai, uzsverot, ka ar pareizo pieeju zīmols varētu kļūt moderns un konkurētspējīgs. Uzņēmējs ar slavenā senča saknēm uzskata, ka Chrysler zīmols varētu atgūt savu vietu tirgū, ja tiktu panākts līdzsvars starp inovācijām un tradīcijām.

Šim nolūkam viņš meklē investorus, kas būtu gatavi apkopot līdzekļus, lai Chrysler izpirktu no Stellantis, restrukturizēt tā darbību un nodrošinātu attīstību jaunā līmenī.  

Papildus Chrysler, Rods ir ieinteresēts izpirkt arī citus saistītos zīmolus, piemēram, Dodge, Plymouth un Mopar, kas iepriekš bija Chrysler daļa. Viņš uzskata, ka Stellantis vadības rīcība apdraud ASV autobūves vēsturi, un viņa plāns ir atdzīvināt šos zīmolus, izmantojot jaunas tehnoloģijas, kas cieši saistītas ar katra zīmola vēsturisko mantojumu.

Pēc Rodsa domām, hibrīdauto izstrāde varētu būt pirmais solis, lai nodrošinātu šo zīmolu attīstību, jo tie varētu kalpot kā tilts starp automašīnu ražotāja bagāto vēsturi un nākotnes inovācijām.

Tikmēr situācija kļūst vēl sarežģītāka, jo Stellantis apsver, vai turpināt Chrysler vienīgā modeļa, minivena Pacifica, ražošanu.

Foto: Chrysler

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.