Līdz 5,61 m garš un 446 Zs jaudīgs – Ford parāda jauno Expedition (+ FOTO)

Ford iepazīstinājis ar krosovera Expedition jaunākās paaudzes modeli, kas nebeidz pārsteigt ar saviem izmēriem un jaudu.

Jaunākais Ford Expedition paliek uzticīgs savām vērtībām un arī savā piektajā paaudzē piedāvā apjomīgu telpu, pateicoties 5,33 m (standarta modelis) un 5,61 m (pagarinātais Max) garumam un 3,11 m (3,30 m) riteņu garenbāzei. Neatpaliks arī citi parametri – pilnapjoma SUV ir 2,03 m plats un 1,98 m augsts, spēj vilkt līdz pat 4,35 tonnas smagu piekabi, bet motora jauda sasniedz 446 Zs un 691 Nm High Output versijā modelim Tremor.

Jau minēts, ka Expedition standarta versija ir 5,33 m gara, bet motortelpā  Active, King Ranch un Platinum versijām atrodas 3,5 litru EcoBoost sešcilindru motors ar 405 Zs (651 Nm) jaudu,kamēr Tremor versijai iebūvēts 446 Zs variants, ko par piemaksu var pasūtīt arī Platinum komplektācijas pircēji. Visās versijās spēka agregāta sadarbības partneris ir 10 pakāpju automātiskā pārnesumkārba.

Salonā ar trīs sēdekļu rindām 24 collu platekrāns tuvāk vējstiklam un 13,2 collu skārienekrāns priekšējā paneļa centrā, elektriski par 20 cm pārbīdāma viduskonsole, aizmugurējie sēdekļi, kas salokās 40/20/40, atvieglojot garu priekšmetu pārvadāšanu.

Jaunā Expedition var izplatīt internetu 10 ierīcēs, atbalsta Google kartes, spēļu kontrollerus un ļauj lejupielādēt aplikācijas no Google Play veikala. Opciju sarakstā ir pat planšetdatoru turētāji, kas piestiprināti pie priekšējo sēdekļu galvas balstiem. SUV ir pieejama arī zonēta ārējā apgaismojuma sistēma un dubultā bagāžas nodalījuma durvis, līdzīgi kā Lincoln Navigator. Tā salokāmā daļa var izturēt līdz pat 227 kilogramu smagumu un kombinācijā ar Cargo Tailgate Manager komplektu pārveido bagāžnieku par kaut ko līdzīgu piknika galdiņam ko izmantot maltītes ieturēšanai brīvā dabā.

Vēl drošāk, ja izbraukumā dosieties ar versiju Tremor, kas piedāvā 270 mm klīrensu, 33 collu General Grabber bezceļu riepas, apakšdaļas aizsardzību degvielas tvertnei, sadales kārbai un priekšējai asij, sānu kāpšļus, Rock Crawl režīmu un elektronisko aizmugurējās ass ierobežotas slīdes diferenciāli.

2025. gada Expedition pieejama jaunākā BlueCruise automatizētā braukšanas palīgsistēma, kas cita starpā prot patstāvīgi veikt joslu maiņu.

Ford Expedition ir paredzēts tikai Ziemeļamerikas tirgum, kur tā cena sākas no atzīmes 61 700 dolāru (aptuveni 56 000 eiro). Pasūtījumu grāmata jau atvērta, piegādes klientiem no 2025. gada pavasara.

Foto: Ford

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.