Ne tikai standarta modelis: Hyundai piesaka elektriskā Inster Cross modifikāciju (+ FOTO)

Hyundai dažādojis elektriskā mazauto Inster piedāvājumu ar Cross modeli, kas uz konveijera stāsies šī gada beigās.

3,83 m garais Hyundai Inster drīzumā kļūs pieejams Eiropas pircējiem, turklāt ražotājs tam paredzējis vairākas citas modifikācijas. Cross ir viena no tām, šādam modelim no standarta produkcijas atšķiroties ar nedaudz skarbāku izskatu.

Lai to pasvītrotu, Hyundai dizaineri aprīkojuši Inster ar jauniem bamperiem priekšā un aizmugurē, melna plastikāta uzlikām visapkārt virsbūvei, īpaša dizaina 17 collu riteņu diskiem un jumta bagāžnieku (piemaksa?). Salonā pelēko materiālu apdari atdzīvina citrondzelteni ielaidumi, savukārt kā modeļa ekskluzīvais krāsojums pieteikts matētais Amazonas Green Matte tonis.

Hyundai Inster Cross ražošana sāksies 2024. gada nogalē.

Atgādināsim, ka Inster standarta modelis ir 3,83 m garš un 1,63 m plats, kas pēc izmēriem to ierindo starp Renault 5 un Dacia Spring. Automašīna radīta uz Dienvidkorejā zināmā Casper bāzes, taču ir garāka un apveltīta ar garāku riteņu bāzi. Aizmugurējo sēdekļu atzveltnes var dalīt, bet pašu sēdekli pārbīdīt par 16 cm, iegūstot 350-1059 litru bagāžas telpu.

Hyundai uzsver, ka Inster ārpusei un interjeram izmantoti otrreiz pārstrādāti un ilgtspējīgi materiāli, piemēram, virsbūves melnajam tonim izmanto krāsvielu, kas izgatavota no atkārtoti izmantotām riepām, bet salonam izmantoti materiāli no otrreizēji pārstrādātām PET pudelēm un organiskais polipropilēns no cukurniedrēm.

Salonā arī 10,3 collu mērinstrumenti un multivides ekrāns, režīmu slēdzis pie stūres un viedtālruņa uzlādes niša viduskonsolē. Apple CarPlay un Android Auto Inster nodrošina kabelis, toties ir komforta izgaismojums ar 64 krāsu variantiem.

Hyundai elektriskais mazauto bāzes versijā iegūst 42 kWh akumulatoru un 71 kW (97 ZS) motoru, bet ​​kā alternatīva pieejams variants ar 49 kWh akumulatoru un 85 kW (115 ZS) elektromotoru. Abos gadījumos griezes moments ir 147 ņūtonmetri. 100 km/h tie sasniedz attiecīgi 11,7 un 10,6 sekundēs, maksimālais ātrums ir 140 un 150 km/h, bet sniedzamība – līdz 300 un 355 km.

Ātrās uzlādes stacijā 10 līdz 80 procentu uzlāde iespējama pusstundas laikā, bet vehicle-to-Load-Funktion (V2L) funkcija nodrošina divvirzienu uzlāde, ļaujot apgādāt ar enerģiju arī kādu e-velosipēdu vai ar elektrību darbināmu darba rīku.

 

Foto: Hyundai

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.