Pie šāda secinājuma autoražotājs nonācis izpētot klientu atsauksmes Amerikas Savienoto valstu tirgū.
Šī gadsimta divdesmitajos gados arī Hyundai padevās kārdinājumam un sāka sekot Tesla ieviestajam risinājumam atsakoties no fiziskām pogām un automobiļa pārvaldes funkcijas pārvietot uz skārienekrāniem un skārienvirsmām. Tomēr dažu gadu praktiskas pieredzes ar sērijveida automobiļiem ir bijis pietiekami, lai varētu izdarīt secinājumu, ka “ne viss ir zelts, kas spīd”, proti, pēdējā laikā arvien biežāk sāka pienākt negatīvas atsauksmes no klientiem, kas sūdzējās par nevajadzīgu stresu, kas rodas skārienekrānu izmantošanas laikā.
Ir pietiekoši daudz pētījumu, kas pierāda, ka, piemēram, salona temperatūras iestatīšana izmantojot fiziskas pogas ir daudz ātrāka, vieglāka un līdz ar to arī drošāka nekā darot to pašu ar skārienekrāna vai skārienvirsmu palīdzību. Dienvidkorejas uzņēmums veica savu pētījumu, piesaistot mērķauditoriju un atklāja, ka cilvēki izjūt stresu un aizkaitinājumu, ja viņi vēlas kaut ko iestatīt ārkārtas situācijā, bet nevar to izdarīt.
Līdz ar to korejiešu jaunākajos modeļus fiziskās pogas atgriezīsies, kas jau pamanāms Ioniq 5 modernizētās versijas salonā.
Tas nenozīmē, ka skārienekrāni ir norakstīti un zaudējuši savu vietu pogām. Hyunday uzskata, ka to iespējas un nozīme palielināsies nākotnē, kad attīstoties autonomās braukšanas tehnoloģijām un vadītāja palīgsistēmām, braukšanas pieredze kļūs ērtāka, vadītājs būs brīvāks, līdz ar to mainīsies arī salona dizaina formāts. Braucot būs mazāk jākoncentrējas uz ceļu, būs iespējams noņemt kājas no pedāļiem, kas nozīmē, ka saloni tiks pārveidoti, ņemot vērā šīs izmaiņas.
Foto: Hyundai