Porsche neatteiksies no iekšdedzes motoriem

Vācijas autobūves uzņēmums turpinās izstrādāt arī iekšdedzes motoru modeļus, saglabājot tradicionālos dzinējus vismaz līdz 2030. gadam.

Porsche finanšu direktors Lucs Meške paziņojis, ka zīmols nesteigsies norakstīt iekšdedzes motorus, lai gan iepriekš bija plānots citādi. Līdzīgi kā britu Lotus, arī vācu luksusa sportisko automašīnu ražotājs ir izvērtējis situāciju un redzot pircēju attieksmi (elektriskā Taycan noiets līdz šā gada trešajam ceturksnim krities par 50%), izdarījis secinājumus.

Porsche turpinās ražot automašīnas ar iekšdedzes dzinējiem vismaz līdz 2030. gadam, atstājot piedāvājumā arī astoņu cilindru motorus ar kuriem komplektē Cayenne un Panamera, turklāt iekšdedzes motorus paralēli elektriskajai piedziņai varētu iegūt pat tādi modeļi, kas sākotnēji tika plānoti kā elektromobiļi. Piemēram, benzīna dzinējus varētu atgriezt Boxster un Cayman un ar tradicionālo iekšdedzes dzinēju varētu atsākt komplektēt arī Macan.

Arī ikoniskais 911 nekļūs par pilnvērtīgu elektrisko transportlīdzekli, vismaz šajā gadu desmitā nē. Tā vietā tiks izmantota pakāpeniska pāreja, vispirms uzsvaru liekot uz hibrīdmodifikācijām.

Nesen par kursa maiņu paziņoja Lotus – britu uzņēmums bija plānojis pāriet uz pilnībā elektriskiem modeļiem līdz 2028. gadam, taču tagad tas vairs nav spēkā un ir izvēlēta mērenāka stratēģija, lielāku uzsvaru liekot uz hibrīdiem un elektriskajiem modeļiem ar Range Extender tehnoloģiju.

 

 

Foto: Porsche

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.