Renault-Nissan alianses meitasuzņēmums atskaitījies par 2024. gada veikumu.
Saskaņā ar šo materiālu, Dacia pērn pārdevusi 676 340 automobiļus, kas ir par 2,7%, vairāk nekā 2023. gadā un jauns rekords Rumānijas autoražotāja vēsturē. Zīmols bija īpaši veiksmīgs Eiropas privāto klientu tirgū, kur Dacia sasniedza 8,2 procentu tirgus daļu.
Visvairāk pārdotais Dacia modelis joprojām ir Sandero ar 309 392 vienībām, kas jau kopš 2017. gada ir Eiropas privāto pircēju populārākā izvēle. Dacia Duster atradis 215 024 pircējus, kas ir pārdošanas apjomu kāpums par 7,3%, bet ģimenes auto Jogger pierādīja sevi kā stabilu spēlētāju C segmentā ar 96 440 vienībām. Ne tik labi veicās elektriskajam mazauto Spring, kas samazinoties valdību subsīdijām, piedzīvoja kritumu 22 884 eksemplāru apmērā.
Eiropas lielākajā tirgū Vācijā Dacia atzīmējās ar jaunu rekordu pārdodot 71 424 transportlīdzekļus un palielinot savu tirgus daļu līdz 2,5 procentiem. Īpaši pārsteidzoša ir spēcīgā pozīcija privāto klientu sektorā: šeit Dacia sasniedza līdz šim lielāko tirgus daļu ar 5,8 procentiem. Trīs ceturtdaļas no visiem jaunajiem reģistrācijas gadījumiem bija privāti klienti, kas ir izcils rādītājs Vācijas tirgū.
2025. gadā oficiālo pirmizrādi piedzīvos jaunais SUV Bigster paplašinot Dacia gabarītos lielāko modeļu klāstu, turklāt tuvākajos plānos ir Jogger, Duster un Bigster hibrīdie varianti, kas mazinās degvielas patēriņu un kaitīgo izmešu daudzumu.
Zīmols ir saglabājis savu pievilcību privāto klientu segmentā, galvenokārt pateicoties tam, ka piedāvā izturīgus, funkcionālus un pieejamus automobiļus par pieejamu cenu. Tas ir īpaši svarīgi, jo šajā segmentā ir liela konkurence no citiem zīmoliem, kas piedāvā līdzīgus produktus.
Foto: Ekrānbilde no Youtube.com