Opel pierādījis, ka Grandland Plug-in Hybrid ar pilnībā uzpildītu degvielas tvertni un uzlādētu akumulatoru spēj nobraukt vairāk par 1100 kilometriem.
Saskaņā ar WLTP testu metodiku, Grandland Plug-in Hybrid ar pilnībā uzpildītu degvielas tvertni un uzlādētu akumulatoru autonomitāte sniedzas līdz 897 km, no kuriem 87 kilometrus var veikt ar elektrību.
Opel to nolēma pārbaudīt, jo vilinošie 1000 kilometri bija tepat līdzās un prasmīgāk braucot, droši vien būtu sasniedzami.
Tā arī izrādījās, turklāt uzdevums tika izpildīts krietni pārsniedzot cerēto – pirms apstāties, Grandland Plug-in Hybrid bija veicis 1115 kilometrus, un, kas īpaši patīkami – daudz sarežģītākos apstākļos nekā WLTP testi, kas notika vasaras 23 grādu temperatūrā.
Šoreiz temperatūra sasniedza vien 11 grādus (beidzot testus tikai +4), bet vasaras zemas rites pretestības riepu vietā automašīnai bija uzmontētas ziemas riepas ar 19 collu riteņu diskiem.
Brauciens notika Riselsheimas apkaimē, ietverot autobāņa nogriežņus ar remonta posmiem, reģionālās šosejas un pilsētas ar luksoforu regulētu satiksmi.
Testam izmantoja sērijveida Grandland Plug-in-Hybrid GS ar 195 Zs (350 Nm) jaudīgu uzlādējamo hibrīdiekārtu un cenu, kas sākas no atzīmes 40 150 eiro.
Testiem beidzoties, izrādījās, ka braucot ar vidējo ātrumu 80 km/h, hibrīda SUV bija veicis 115 km, no kuriem 380 km ar elektrību. Degvielas vidējais patēriņš – 4,6 l/100 km.
![](https://iauto.lv/_mm/i/20250207/49509_09ea9207e68.jpg)
Foto: Opel