Kompaktais modelis nostāsies uz vācu uzņēmuma modeļu klāsta zemākā pakāpiena.
Volkswagen Tera pamatā ir MQB-A0 platforma, tādēļ tehniski un pēc izmēriem tas līdzīgs hečbekam Polo. Ja tā, tad automašīna varētu būt nedaudz garāka par 4 metriem, bet motortelpā atrodas trīscilindru 1.0 TSI turbodzinējs (116 ZS) apvienojumā ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu, nodrošinot piedziņu priekšējiem riteņiem.
Pamata versijas cena būs aptuveni 100 000 Brazīlijas reālu, kas aptuveni 16 000 eiro, bet par vislabāk nokomplektēto Tera nāksies izdot 140 000 reālu (aptuveni 23 000 eiro). Krosovera dārgāko versiju aprīkojumā būs LED lukturi, 10 collu digitālais instrumentu panelis, Volkswagen Play Connect multivides sistēma ar atbalstu tiešsaistes pakalpojumiem, bezvadu uzlāde, fona apgaismojums un riteņi 17 collu diametrā.
Volkswagen Tera ražos Brazīlijas rūpnīcā Taubatē, tirgū tas nonāks 2025. gada pirmajā pusē un konkurēs ar Fiat Pulse un Renault Kardian.

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com