Leapmotor B10 tiks piedāvāts arī Eiropas tirgū, tādēļ Ķīnas uzņēmums ir nodibinājis partnerību ar Stellantis.
Ķīnā uzsākta 4,52 m garā krosovera Leapmotor B10 pārdošana. Par BYD Atto 3 ( cena Latvijā no 37 500 eiro) konkurentu dēvētais B10 Ķīnā maksās vismaz 99 800 juaņu (12 000 eiro) un būs pieejams vairākās versijās.
Sākuma līmeņa modelim ir viens e-motors aizmugurējā asī ar maksimālo jaudu 132 kW (177 ZS) un 56,2 kWh LFP akumulators, kas nodrošina 510 km diapazonu CLTC ciklā. Jaudīgākais modelis saņem 160 kW (215 ZS) elektromotoru un 67,1 kWh LFP akumulatoru apmēram 600 km pēc CLTC.
Kompaktajam krosoveram ir 420-1415 litru bagāžas nodalījums, 8,8 collu LCD mērinstrumenti un 14,6 collu multivides skārienekrāns, 800 V arhitektūra īpaši ātrai uzlādei, kā arī dāsns aprīkojums dārgākajā komplektācijā (Ķīnā 129 800 juaņu jeb 15 500 eiro) ietverot elektriski regulējamus sēdekļus, 15 W bezvadu tālruņa uzlādes paliktņus, 12 skaļruņu audio iekārtu, LiDAR sensoru uz jumta, divas 8MP priekšējā skata kameras, četras 3MP telpiskā skata kameras, divpadsmit ultraskaņas sensorus un trīs mm viļņu radarus. Ražotājs sola, ka līdz 2025. gada beigām B10 varēs pārvietoties automatizētā navigācijas režīmā (NOA) pilsētu teritorijās.
Salīdzinājumā ar B10, konkurents BYD Atto 3 ir 60 mm īsāks un 10 mm šaurāks, akumulatora uzlāde prasa ilgāku laiku (30-80% 30 minūtes), bet cena ir lielāka: 115 800 – 147 800 juaņu (13 860-17 700 eiro).

Foto: Leapmotor