Ņujorkas autoizstādē nodemonstrētais jaunums ASV tirgū parādīsies 2026. gadā.
Trailseeker ir vidēja izmēra elektrisks SUV, kas ir lielāks un jaudīgāks par japāņu ražotāja pirmo pilnībā elektrisko SUV Solterra. Arī šis modelis saglabā Subaru raksturīgo piedzīvojumu garu un pilnpiedziņas sistēmu, diezgan daudz ko aizgūstot no Solterra. Piemēram, galveno dizaina līniju ar taisno priekšpusi, melnajiem plastikāta spārniem un sānu paneļos ievalcētajām līnijām. Arī salona iekārtojums ar 14 collu multivides ekrānu, Apple CarPlay un Android Auto atbalstu, kā arī 15 vatu bezvadu uzlādes paliktni diviem viedtālruņiem un pilnvērtīgu 120 vatu rozeti, ir tāds pats.
Tajā pašā laikā 4,84 m garais Trailseeker ir 15 cm garāks un 2,5 cm augstāks, bet divmotoru spēka iekārta attīsta 380 Zs – par 37 Zs vairāk nekā Solterra. Trailseeker 74,7 kWh baterija nodrošina sniedzamību līdz 420 km pēc amerikāņu EPA standarta, bet ieskrējiens līdz 100 km/h aizņem 4,3 sekundes pretstatā 5,0 sekundēm, kas vajadzīgas Solterra.
Zināms, ka Trailseeker atbalsta ātro uzlādi ar jaudu līdz 150 kW, automašīna apveltīta ar 211 mm klīrensu un var vilkt gandrīz 1600 kg smagu piekabi. SUV rīcībā arī japāņu ražotāja pārbaudītās vērtības – Subaru Symmetrical AWD ar režīmiem sniegam, dubļiem un kalnu nobraucieniem, kā arī EyeSight drošības sistēmu komplekts, kas ietver adaptīvo kruīza kontroli, aklo zonu uzraudzību, avārijas bremzēšanu, joslu maiņas palīgu un citas drošības palīgsistēmas.
Cenas ražotājs sola paziņot vēlāk. Iespējams, Subaru Trailseeker tiks pārdots ne tikai ASV, bet arī citos tirgos.

Foto: Subaru

Foto: Subaru

Foto: Subaru