Globālajā tīmeklī nonākušas jaunās paaudzes “Audi A6” sedana attēli, ko publicējis kāds “Worldscoop” foruma lietotājs ar niku Romano_A7, tādejādi izjaucot pārsteigumu, ko ražotājs, iespējams, bija nolēmis saglabāt līdz Ženēvas autoizstādei (no 8.03).
Redzams, ka jaunās paaudzes modelis, kas saglabā līdzību ar jaunākajiem “A7” un “A8”, ieguvis pilnībā pārstrādātu priekšpusi ar savādāku radiatora resti, bamperi, gaisa ieplūdes lūkām un matricu starmešiem, kuros integrēti dienasgaismu segmenti. Savukārt aizmugurei izmantots jaunajam A8 līdzīgs risinājums – horizontālā virzienā izstiepti lukturi, kurus savieno hromēts dekors.
“Audi A6” pašreizējā paaudze ir apritē kopš 2011.gada, bet modernizētais modelis – no 2016.gada. Latvijā “A6” sedana cena sākas no 40 300 eiro.
Ar jauno A6 modeli Audi prezentē veiksmīgā sedana astoto paaudzi un piedāvā šim segmentam vairākus jauninājumus. Eleganti veidotais A6 ir luksusa klases paraugs ne tikai digitalizācijas, bet arī komforta un sportiskuma ziņā. Digitālā MMI skārienjutīgā sistēma nodrošina intuitīvu darbību, bet Audi A6 elegantais interjers atspoguļo mūsdienīgumu un ir neatkārtojams savā segmentā. Visi jaunā modeļa dzinēji ir aprīkoti ar daļējā hibrīda tehnoloģiju (mild-hybrid).
Jaunā Audi A6 MMI skārienjutīgā operētājsistēma nosaka jaunus intuitīvās darbības un personalizēšanas standartus. Audi A6 ir aprīkots ar plašu personalizēšanas opciju klāstu, kurā iespējams izveidot līdz pat septiņiem individuāliem autovadītāju profiliem, konfigurējot pat 400 dažādus parametrus. Pārvaldīt vadītāja informācijas sistēmu iespējams augšējā displejā, bet apakšējais izmantojams klimata kontrolei, teksta ievadei un citām funkcijām.
MMI Navigation Plus piedāvā virkni jaunu navigācijas funkciju. To skaitā maršrutu plānošanu, balstoties uz jau veiktajiem braucieniem. Tie tiek analizēti un pēc tam piedāvāti dažādi braukšanas ieteikumi. Maršruta vadību nodrošina tiešsaistes serveri, kas vadās pēc tā brīža satiksmes. Audi Connect pakalpojumi piedāvā Car-to-X funkciju, kas sniedz informāciju par sastrēgumiem un bīstamību uz ceļa.
Audi A6 vadītāja asistenta sistēmas nosaka jaunus standartus savā klasē, pievēršot vēl lielāku uzmanību komfortam, precizitātei un drošībai kā garos, tā īsos braucienos. Izmantojot lietotni myAudi, ir iespējams autonomi manevrēt Audi A6 autostāvvietā vai garāžā, neatrodoties automašīnā. Vadītāja asistenta sistēmas ietver arī tādas funkcijas kā jaunais krustojumu palīgs un adaptīvais kruīza palīgs, kas papildina adaptīvo kruīza kontroli ar vieglu piestūrēšanu, lai vieglāk noturētu transportlīdzekli joslā.
Visi jaunā Audi A6 dzinēji ir aprīkoti ar daļējā hibrīda sistēmu, kas nodrošina augstāku komfortu un efektivitāti. Reālos braukšanas apstākļos MHEV tehnoloģija samazina degvielas patēriņu par līdz pat 0,7 litriem uz 100 kilometriem. Ienākot Eiropas tirgū, Audi A6 tiek piedāvāts ar diviem jaudīgiem dzinējiem. 3,0 TFSI ar 340 Zs un 500 Nm lielu griezes momentu, kas no 0 līdz 100 km/h sasniedz 5,1 sekundēs. Elektroniski ierobežotais maksimālais ātrums 250 km/h ir tikai tehnisks aspekts. 3,0 TDI ar 286 Zs un 620 Nm lielu griezes momentu.
Jaunais Audi A6 ir ievērojami sportiskāks ‒ to nodrošina novatoriskie piekares risinājumi, savukārt jaunā amortizācijas koncepcija rada spēju “nolasīt” ceļu. Palielināts stūrēšanas leņķis, izmantojot dinamisko visu riteņu stūrēšanu, un pilnpiedziņa piešķir privilēģiju jaunajam Audi A6 būt viegli manevrējamam pilsētā, veiklam uz lauku ceļiem, kā arī nosvērtam un ērtam uz lielceļiem. Vēl viens no faktoriem, kas padara patīkamu braukšanu ar jauno A6 ir uzlabotā aerodinamika, kas nodrošina klusumu pat lielā braukšanas ātrumā.
Tāpat kā Audi A8 un Audi A7 Sportback modeļi, A6 ir izteiksmīgs jaunās Audi dizaina valodas vēstnieks. Ar izteiktām līnijām šis biznesa klases sedans, neapšaubāmi, izceļ savu raksturu ‒ sportiska elegance, augstās tehnoloģijas un izsmalcinātība. Eksterjers izceļas ar līdzsvarotām proporcijām ‒ garš pārsegs, gara garenbāze un īsa pārkare. Spēcīgi izteiktās kontūras pār riteņiem liecina par Audi quattro gēniem.
Jaunā Audi A6 centrālais panelis ir vērsts pret vadītāju, tāpat kā augšējais MMI skārienjutīgais displejs. Savukārt salons ir pat lielāks nekā līdzšinējam modelim. Vieta kājām aizmugurē pārspēj līdzšinējo modeli un galvenos konkurentus. Savukārt bagāžas nodalījuma pārsegu iespējams atvērt elektroniski ar kājas kustību.
Jauno Audi A6 ražo Nekarsulmā, Vācijā un 2018. gada jūnijā tas tiks piedāvāts Baltijas tirgum.
Foto: Publicitātes attēls