“Kia” prezentējis modernizēto “Optima” sedanu un universālu, kas iegūs divus jaunus 1,6 litru motorus – videi draudzīgu dīzeli un ņipru benzīna turbo agregātu ar degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēmu.
Vizuālās pārmaiņas iezīmē nedaudz pārveidots radiatora režģis, savādāks priekšējais bamperis ar miglas lukturiem un gaisa pieplūdes atverēm, savukārt salonam izmantoti jauni apdares materiāli un jaunas konstrukcijas stūre. Modernizētajam modelim ir LED aizmugures lukturi, pieejami jauna dizaina riteņu diski ar 16-18 collu izmēru, bet elektronisko vadības režīmu izvēlē parādījusies jauna iespēja – “Smart”, kas vadoties pēc konkrētas situācijas, automātiski izvēlas piemērotāko no „Eco“, „Komfort“ vai „Sport“ iestatījumiem.
Elektronisko palīgu skaitā arī automātiskās bremzes ar gājēju atpazīšanas funkciju, aktīvā joslas uzturēšanas palīgsistēma, tālo gaismu asistents. Korejiešu vidējās klases modeli varēs komplektēt ar LED starmešiem, multimediju sistēmu ar 7 vai 8 collu ekrānu, navigāciju un “Android Auto” un “Apple Car-Play” atbalstu. No 2019.gada vadītāja modrību uzraudzīs sensors, kas brīdinās par nogurumu.
Motoru gamma papildināta ar diviem 1,6 litru agregātiem. Jaunais dīzeļdzinējs attīsta 136 Zs (320 Nm) jaudu, ir videi draudzīgāks un stājas līdz šim izmantotā 1,7 litru motora vietā, savukārt jaunais benzīnnieks ar degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēmu un turbīnu attīsta 180 Zs un var strādāt kombinācijā ar DCT septiņu pakāpju robotizēto divsajūgu pārnesumkārbu. DCT kārba par piemaksu pieejama arī dīzeļdzinējam.
Modernizētais “Kia Optima” tiks parādīts Ženēvas autoizstādē (no 8.03), bet markas dīleru centros to sagaidīsim tuvāk uz rudens pusi. Eiropas tirgū tam nāksies konkurēt ar tādiem modeļiem, kā “Opel Insignia”, “Škoda Octavia” un “Hyundai i40”.
Foto: Publicitātes attēls