Ķīnā šā gada septembrī pārdoti 1,94 miljoni jaunu automašīnu, kas ir par 19,7% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, teikts piektdien publiskotajā Ķīnas Autobūves asociācijas (CAAM) paziņojumā.
Pārdošanas apjoma kāpumu galvenokārt veicināja Japānas zīmolu automašīnu reģistrācijas pieaugums par 73,7%.
Tikmēr šā gada pirmajos deviņos mēnešos automobiļu pārdošanas apjoms palielinājies par 12,7% – līdz 15,88 miljoniem vienību.
Ķīna 2009.gadā kļuva par pasaulē lielāko automašīnu tirgu.
Pērn Ķīnā pārdots 19,31 miljons jaunu automašīnu, kas ir par 4,3% vairāk nekā 2011.gadā.
Konsultāciju kompānija “McKinsey” prognozē, ka Ķīnas automašīnu tirgus līdz 2020.gadam vidēji pieaugs par 8% gadā un sasniegs 22 miljonus vienību.