Foto: honda.com
Japānas autobūves kompānija “Honda Motor Co.” šā biznesa gada pirmajos sešos mēnešos, kas noslēdzās septembrī, strādāja ar 242,8 miljardu jenu (1,26 miljardu latu) tīro peļņu un tas ir par 13,5% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada, teikts trešdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.
Peļņas kāpums galvenokārt tiek skaidrots ar Japānas jenas vērtības samazināšanos un pārdošanas apjoma pieaugumu ārvalstīs.
“Honda” pārdošanas apjoms pusgadā palielinājies par 6,1% Ziemeļamerikā un par 17,8% Āzijā.
Savukārt autoražotāja tirdzniecības apjoms kopumā šajā periodā audzis par 21,6% – līdz 5,7 triljoniem jenu (29,8 miljardiem latu).
Tikmēr biznesa gada otrajā ceturksnī kompānijas peļņa palielinājusies par 46,4% – līdz 120,3 miljardiem jenu (629,2 miljoniem latu).
“Honda” trešdien arī atstāja nemainīgu tīrās peļņas prognozi šim gadam un lēš, ka tā pieaugs par 58% – līdz 580 miljardiem jenu (3,03 miljardiem latu).