Nelielais vācu sportkāru ražotājs Wiesmann apstādinājis bankrota procesu, kas tika sākts šā gada augustā.
Neielaižoties sīkākās detaļās, kompānijas pārstāvis paskaidrojis vien to, ka bankrota procesa turpināšanai vairs neesot pamata. Vai tas nozīmē, ka kompānija atradusi jaunus investorus? Atbildes visticamāk tiks sniegtas 16.decembrī, kad plānota tikšanās ar kreditoriem.
Foto: Publicitātes foto
2013.gads kļuva liktenīgs vairākām nelielām kompānijām, kas nodarbojās ar ekskluzīvas tehnikas ražošanu. To vidū ir vairākas samērā labi pazīstamas kompānijas, tajā skaitā jau pieminētais Wiesmann, Artega, Melkus un Gumpert. Pēdējā informācija liecina, ka arī Gumpert tomēr atradis veidu, kā turpināt sava superauto Apollo ražošanu.
Foto: Publicitātes foto
Pēdējais Wiesmann modelis bija sacīkšu trasēm radītais superauto MF4-CS, kas tika parādīts pavasarī, 2013.gada Ženēvas autoizstādē. Divdurvju kupeja bija aprīkota ar BMW četru litru V8 benzīna dzinēju, kas attīstīja 420 ZS jaudu un 400 Nm griezes momentu. No vietas līdz simtam MF4-CS varēja paātrināties 4,4 sekundēs, bet automašīnas maksimālais ātrums bija 293 km/h.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto