Galvenais franču automašīnu ražotājs „Citroen” atklāj jaunā „Citroen C1” izskatu, kurš savu pirmizrādi piedzīvos Ženēvas autoizstādē.
Šis modelis ir mūsdienīga versija „Citroen” supermini automobiļiem, kurš būvēts uz tās pašas platformas kā nesen atklātais „Peugeot 108” un gaidāmais „Toyota Aygo”
Jaunais „C1” ir nedaudz garāks par savu priekšgājēju (no 4,40m uz 4,63m), taču tam samazināts krēslu atzveltnes garums par 15 centimetriem, tagad 1.45m.
Kas interesanti, ka jaunajam modelim degungals ir radikāli atšķirīgāks un izskatīgāks, kurš iepriekšējam modelim bija pārāk apjomīgs priekš mazā pilsētas auto.
Foto: citroen.com
Mašīnas aizmugurē aplūkojamas iespaidīgas un apaļas lampas, kuras nospiež mazos virzienrādītājus un ir aizgājusi melnā plastmasa no aizmugurējā bufera kopā ar integrēto izplūdes gāzes izeju pievilcīgākam izskatam.
Interjera izmaiņas
„Citroen” bildes no auto iekšpuses vēl nav atklājuši, taču apstiprinājuši, ka būs iebūvēts septiņu collu displejs ar iespēju kopēt viedtālruņu saturu uz displeju, ieskaitot satelīta navigāciju, mūziku utt.
Foto: citroen.com
Ietilpība
„C1” bagāžnieka ietilpība būs 196 litri, bet ar salocītiem sēdekļiem – 750 litri. Tas ir mazāk kā „VW up”/”Skoda Citigo”/”Seat Mii” un par 1 litru mazāk kā iepriekšējam modelim.
Kas lācītim vēderā?
Līdz šim apstiprināti 3 veidu dzinēji – divi benzīna dzinēji un dīzeļdzinējs. Jaunais 1.2l trīs cilindru „PureTech” dzinējs, kas ir vislielākais jaunums, ir 82ZS jaudīgs, rezultātā paziņojot par iepriekšējā, vien 64ZS dzinēja norietu.
Degvielas patēriņš kā jau maztilpuma dzinējam – 4,3L uz 100km, vidējais CO2 izmešu daudzums 99g/km, kas gan nav labāk par veco modeli, taču ieskrējienā gan ir ātrāks par 1,3 sekundēm – no 0-100km 11 sekundēs.
Ātrumkārba bez izmaiņām paliek piecpakāpju manuālā, taču mašīna ir nokritusies svarā par 60kg, kā rezultātā mašīnas svars ir 840kg.
Foto: citroen.com
Foto: citroen.com