“Cadillac” ar jaunu Eiropas stratēģiju (+ foto)

2014.gada Ženēvas auto izstādē amerikāņu kompānija “Cadillac” iezīmē savu jauno Eiropas stratēģiju, apsolot Premium klases līmeni un draudzīgu attieksmi pret klientu.

Cadillac Escalade Foto: Publicitātes foto

Pēc 2016.gada “Chevrolet” vairs nebūs oficiāli pārstāvēts Eiropā, tomēr markas cienītājiem nevajag uztraukties – vismaz divi modeļi Eiropā paliks – sportiskie un amerikāņu dzīves veidu vistiešāk atspoguļojušie “Camaro” un “Corvette,” kuru izplatīšana uzticēta “Cadillac,” kompānijai, kas tāpat kā “Chevrolet” ietilpst “General Motors” un turpmāk rūpēsies par amerikāņu līdzdalību šaipus okeānam.

Cadillac Escalade Foto: Publicitātes foto

Šogad “Cadillac” Eiropas piedāvājumā ir “ATS” sedans un kupeja, jaunais “CTS” sedans, krosovers “SRX” un milzīgais luksusa apvidnieks “Escalade.” Elektriskās piedziņas kupeja “ELR” ar “Range Extender” (gaitas pagarināšanas) tehnoloģiju tiem pievienosies nākamgad.

Cadillac Escalade Foto: Publicitātes foto

Tās aprīkojumā  būs CUE multimediju sistēma, kas nodrošina savietošanu ar viedtālruni, balss vadības sistēmu un skārienjutīgo vadību, bet drīzumā tiek solīta aiz okeāna tik iecienītā On Star tehnoloģija ar ātrdarbīgo interneta pieeju.

Cadillac ATS Coupe Foto: Publicitātes foto

“Cadillac” ir pasaulē ātrāk augošais Premium automobiļu segments ar pilnībā noformētu modeļu piedāvājumu katram automašīnu segmentam. 2013.gadā ASV tirgū “Cadillac” automobiļu noiets pieaudzis par 22%, bet Ķīnā – pat par 66%.

Cadillac ATS Coupe Foto: Publicitātes foto

Eiropā gan amerikāņiem allaž klājies grūti un vairākkārtīgie mēģinājumi konkurēt ar vācu Premium automobiļiem vienmēr beigušies ar pārliecinošu zaudējumu. 

Cadillac ATS Coupe Foto: Publicitātes foto

Cadillac ATS Coupe Foto: Publicitātes foto

Cadillac ELR Foto: Publicitātes foto

Cadillac ELR Foto: Publicitātes foto

Cadillac Escalade Foto: Publicitātes foto

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.