Par darbības apturēšanu paziņo Krievijas uzņēmums, kas montēja ekskluzīvas „Lada” modifikācijas.
Lasot ziņas par pēdējā laika notikumiem Krievijā, gribot negribot, rodas jautājums – vai anektējot Krimu, Putins nav iešāvis „pats sev kājā”? Analītiķi, tostarp arī no Krievijas (protams, tie, kuriem ļāva izteikties), jau laicīgi brīdināja – Krima visdārgāk maksās pašai Krievijai. Rubļa vērtība neglābjami kritīsies, ieņēmumi samazināsies, kompānijas izputēs un cilvēki zaudēs darbu. Šo vārdu patiesīgumu pierāda šīs nedēļas statistika – darbu pārtraukuši trīs pazīstami Krievijas uzņēmumi, kas darbojās autobūves jomā: Jo-Avto (ё-АВТО), Marussia Motors un Super-Avto (Супер-Авто).
Pirmo no tām jau vairākus gadus nesekmīgi centās realizēt miljardieris Prohorovs, kas solīja cenu ziņā pieejamu hibrīdautomobili plašām tautas masām. Marussia Motors nodarbojās ar Krievijā vienīgā superauto ražošanu un bija pazīstams visā pasaulē, pateicoties sadarbībai ar Pirmo formulu, savukārt jaunākais upuris – kompānija Super-Avto izgatavoja ekskluzīvas Lada Priora un Lada 4×4 modifikācijas. Krievijas mediji vēsta, ka Super-Avto pārtraucis darbību tādēļ, ka Volgas autorūpnīca pacēlusi cenas komplektējošajām detaļām – rezultātā gatavās produkcijas cena pieaug tiktāl, ka kompānijas bizness kļuvis nerentabls.
Atgādināsim, ka Volgas autorūpnīca (AvtoVAZ) pēdējā pusotra mēneša laikā vairakkārt pacēlusi cenas, tostarp Krievijā populārajiem modeļiem Granta, Largus un Lada 4×4.