“Nissan” parādījis attēlus ar jaunās paaudzes “Murano,” plašākai publikai solot to nodemonstrēt Ņujorkas motoršovā, kas durvis ver 18.aprīlī.
Foto: Publicitātes foto
Otrās paaudzes modelis veidots stilā, ko pazīstam no jaunā “Qashqai,” “X-Trail” un pērnā gada Detroitas izstādē prezentētā koncepta “Resonance.” To raksturo v-veida radiatora režģis, bumerangam līdzīgie galvenie lukturi (LED gaismas par papildu maksu) un tonētie aizmugures statņi, kas rada, it kā gaisā iekārtas konstrukcijas efektu. Jāpiemin arī sportiskais kupejas tipa siluets un panorāmas jumts.
Foto: Publicitātes foto
Automobiļa garums pieaudzis līdz 4,89 m, platums līdz 1,92 m, bet riteņu bāze ir 2,82 m. Pateicoties plašākai telpai pasažieri jaunajā “Murano” jutīsies brīvāk, bet samazinātais pogu un vadības slēdžu skaits ļaus atslogot domas arī vadītājam. Padomāts arī par aizmugurē sēdošajiem – sēdekļi aprīkoti ar ātras darbības apsildes funkciju, izveidota USB pieslēgvieta, kas ļaus izbaudīt pašiem savu multimediju programmu. “Murano” komplektēts ar daudzām palīgasistentu sistēmām, jaunu multimediju sistēmu ar skārienjutīgo ekrānu un četrām video kamerām, kas modri uzrauga apkārtni.
Foto: Publicitātes foto
Jaunajam “Murano” būs pieejams 3,5 litru V6 dzinējs, kas attīsta 260 Zs (325 Nm) un strādā pārī ar CVT variatoru. No rūpnīcas krosovers tiek piegādāts ar priekšējo riteņu piedziņu, pilnpiedziņa – par papildu maksu. Tirgū tas nonāks 2014.gada rudenī, cena pagaidām nav zināma.
Foto: Publicitātes foto
“Murano” “Nissan” piedāvājumā tika iekļauts 2008.gadā. 4,7 m garajam automobilim ir piecas sēdvietas un 402-877 litru bagāžnieks. Pircēji var izvēlēties vienu dīzeļa (190 ZS) vai divus benzīna (234;256 ZS) dzinējus. Pirmo no tiem kombinē ar sešu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, bet benzīna agregāti strādā pārī ar “Xtronic” CVT kārbu. Cena Vācijas tirgū – EUR 46 740 – 55 740.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto