ADAC drošības eksperti pārbaudījuši četru kabrioletu spējas pasargāt savus pasažierus apgāšanās gadījumā. Testos piedalījās “Opel Cascada,” “Peugeot 308 CC,” “Renault Mégane CC” un “VW Golf Cabrio.” Pēdējais no tiem uzrādījis negaidīti vājus rezultātus.
Foto: Publicitātes foto
ADAC speciālisti bargi kritizējuši “VW Golf Cabrio,” drošību un izsnieguši tam viszemāko atzīmi „pietiekoši.” Tas tādēļ, ka vējstikla rāmis saliecies tik ļoti, ka pasažiera izdzīvošanas telpa krasi samazinājusies, turklāt priekšējo sēdekļu drošības jostas savelkas pārāk vāji un nespēj noturēt braucējus savās vietās.
Foto: Publicitātes foto
Rezultātā vadītāja un pasažiera galvas stipri atsitas pret zemi. Pārbaudot testa manekenus, atklājies, ka arī aizmugures pasažiera galva nav spējusi izvairīties no kontakta ar zemi.
Foto: Publicitātes foto
Novērtējumu „labi” saņēma divi kabrioleti: “Opel Cascada” un “Renault Megane CC.” “Opel” kabriolets pārliecina ar augstu drošības līmeni otrajā sēdekļu rindā, savukārt vadītāja un priekšējā pasažiera aizsardzību ADAC uzskata par „apmierinošu.”
Foto: Publicitātes foto
“Peugeot 308 CC” aizmugures pasažieri var justies droši, tomēr priekšpusē sēdošajiem apgāšanās gadījumā tik labi neveiksies – manekenu galvas atsitas pret zemi, kas īsta negadījumā var beigties ar smagām traumām vai nāvi. Par izdzīvošanas telpas saglabāšanu vaļējais “Peugeot” saņēmis atzīmi „labi,” bet kopējā atzīme ir „apmierinoši.”
Foto: Publicitātes foto
Autoražotājiem ADAC iesaka vēl vairāk pastiprināt vējstikla rāmja izturību, kā arī padomāt par to, kā panākt jostu novilcēju ātrāku darbību, jo tieši no šī mehānisma spējas laikā nostrādāt bieži vien atkarīga cilvēka dzīvība.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto