“Bentley” iepazīstinājis ar kompānijas vēsturē ātrāko sērijveida modeli “Continental GT3-R,” kas aprīkots ar 580 ZS V8.
“Continental GT3-R” konstrukcijā izmantots “Bentley” Lemānas sacīkstēm izgatavotā “GT3” tehniskais pildījums. Ielas versijai iebūvēts četru litru twin-turbo agregāts ar 580 zirgspēku jaudu, kas maksimālo 700 Nm griezes momentu sasniedz jau pie 1700 apgriezieniem minūtē.
Foto: Publicitātes foto
Motors strādā pārī ar modernizētu “ZF” astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu un pilnveidotu pilnpiedziņas sistēmu. Šāds tehnikas komplekts ir neticami dinamisks un gandrīz 2,2 tonnas smago kupeju līdz 100 km/h paātrina nieka 3,8 sekunžu laikā. Starp citu, “GT3-R” masa (2195 kg) samazināta par 100 kg, kas panākts demontējot aizmugures sēdekļus, nomainot standarta izplūdes sistēmu pret titāna ražojumu un aizstājot dažas detaļas pret oglekļa šķiedras izstrādājumiem.
Foto: Publicitātes foto
Oglekļa šķiedras detaļas izmantotas arī jaudīgās kupejas aerodinamiskā aprīkojuma komplektam, kas pārveidots tā, lai nodrošinātu efektīvāku jaudīgā motora dzesēšanu. “Continental GT3-R” aprīkojumā ir arī 21 collu riteņi ar “Pirelli” riepām un astoņu virzuļu karbona-keramiskie bremžu mehānismi. Priekšā tiek montēti 420 mm bremžu diski, aizmugures disku izmērs – 365 mm.
Foto: Publicitātes foto
Pavisam izgatavos 300 “Continental GT3-R” eksemplāru. Visas automašīnas tiks krāsotas vienīgi baltā krāsā.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto