Mazda izaugsme Eiropas tirgū – 23% pirmajā pusgadā

Japānas autobūves kompānija Mazda atrodas uz pareizā ceļa – 2014.gada pirmajā pusgadā Eiropas tirgū japāņiem izdevies straujākais realizācijas pieaugums starp visām automarkām – 23%, kas tirgus daļu palielinājis par 0,1% – līdz 1,3%.

Arī atsevišķos tirgos Mazda demonstrē pārliecinošu sniegumu: Portugālē, Polijā un Spānijā izdevies vislielākais pieaugums, attiecīgi 128, 75 un 74 procenti, bet arī citur kāpums ir vērā ņemams: Lielbritānijā +27%, Vācijā +22%, Francijā +15% un Itālijā +11%. Eiropas lielākajā tirgū Vācijā pirmajā pusgadā realizēti 28 542 Mazda automobiļi, kas ar 1,9% tirgus daļu ir japāņu kompānijas lielākais noieta tirgus Eiropā.

Lielākais Mazda trumpis ir kompaktās klases  modelis Mazda3. Nīderlandē šī modeļa reģistrāciju skaits, salīdzinot ar līdzīgu laika periodu pērn pieaudzis par 581%, Zviedrijā par 470%, Dānijā par 291% un Spānijā par 149%. Vācijā un Šveicē Mazda3 pārdošanas apjomi auguši par 50% un drīz vien Mazda varēs rēķināties ar pienesumu, ko nodrošinās jaunie Mazda2 un MX-5.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.