Dienvidkorejas autobūves uzņēmums “Hyundai Motor Co.” šā gada otrajā ceturksnī strādāja ar 2,35 triljonu vonu (1,7 miljardu eiro) tīro peļņu, kas ir par 6,9% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, teikts ceturtdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.
Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar Dienvidkorejas vonas vērtības pieaugumu, kas negatīvi ietekmē autoražotāja konkurētspēju ārvalstīs.
Tikmēr “Hyundai” pārdošanas apjoms iepriekšējā ceturksnī samazinājies par 1,9% – līdz 22,75 triljoniem vonu.
Kompānija norāda, ka šā gada pirmajos sešos mēnešos tā pasaulē pārdevusi 2,5 miljonus automašīnu, kas ir par 4,4% vairāk nekā pirms gada.
“Hyundai” iepriekš plānoja šogad pasaulē pārdot 4,9 miljonus automobiļu, kas būs par 3,5% vairāk nekā pērn.
“Hyundai” kopā ar māsasuzņēmumu “Kia Motors” ir piektā lielākā autobūves kompānija pasaulē.
Foto: iAuto.lv