Pretēji viedoklim, ka “AvtoVAZ” mūžīgi mūžos ražos atpalikušus un morāli novecojušus modeļus, vācu “Autobild” domā, ka krievi beidzot gatavi izrāvienam.
Un atslēgas vārds šim procesam ir dizaineris Stīvs Matins. Agrāk pie “Volvo” un “Mercedes” strādājošais speciālists jau ar pirmajām dienām uzsāka kardinālas pārmaiņas un viņa pūliņu rezultāts sērijveida modeļu papildinājumā jau augusta beigās būs skatāms Maskavas autoizstādē.
Foto: Autobild.de
Viens no pirmajiem jaunā dizaina pārstāvjiem ir Lada Vesta, kas vēlākais 2015.gadā stāsies uz konveijera. Attēli, ko publicējis “Autobild” rāda, ka “AvtoVAZ” atvadījies no stūrainā un kantainā dizaina un “Vesta” projektam izmanto dinamiskus un sportiskus elementus no koncepta “X-Ray,” kas izpaužas plūstošās un elegantās virsbūves līnijās, fantastiskās proporcijās un oriģinālos dizaina elementos.
Foto: Autobild.de
Agrāk publicētā informācija liecina, ka “Vesta” konstrukcijā iekļaus “Renault Megane” piekares un stūres iekārtas elementus, bet Krievijas tirgū tā maksās aptuveni 400 000 rubļu (EUR 8600). “Lada Vesta” saimi pārstāvēs hečbeks, sedans un universāls. Savu jaunumu “AvtoVAZ” plāno piedāvāt arī rietumu tirgū.
Tā kā “Lada Vesta” plānots arī eksportēt, “Autobild” domā, ka pateicoties jaunajam dizainam un zemajai cenai (visticamāk zem 10 000€) krieviem ir pamats ticēt panākumam. Rietumos par “Vesta” pircējiem var kļūt tie, kas lūkojas “Volkswagen Jetta” un “Ford Focus” virzienā, tāpat “AvtoVAZ” jaunumam ir visas iespējas pārvilināt daļu pircēju no rumāņu “Dacia” produkcijas piekritējiem.
Foto: Autobild.de
Jaunākās ziņas no “AvtoVAZ” liecina, ka “Priora” nolemts paturēt uz konveijera līdz 2018.gadam, taču pirms tam automobilim tiks veikts nopietns restailings, pārveidojot tā priekšpusi koncepta “XRAY” stilā un uzlabojot dažu mezglu un detaļu (piekare, durvju stiprinājumi, salona skaņas izolācija) tehniskos risinājumus.
Foto: Autobild.de
Foto: Autobild.de