“Volkswagen” papildina kompaktā modeļa “Golf” saimi ar “Alltrack” universālu. Plašākai publikai ražotājs to parādīs Parīzes autoizstādē oktobra sākumā.
Foto: Publicitātes foto
“Volkswagen Golf Alltrack” ir vēl universālāks universāls – pateicoties speciāli šim modelim izstrādātajam 180 ZS benzīna motoram tas jutīsies pārliecinoši uz ātrgaitas šosejas, bet 20 mm augstākais klīrenss un 4Motion pilnpiedziņa sniegs zināmas priekšrocības sliktākos braukšanas un ceļa apstākļos.
Foto: Publicitātes foto
Vizuāli „visādceļu” modifikācija no “Golf” standarta universāla atšķiras ar nedaudz pārmainītu priekšpuses un aizmugures dizainu, plastikāta uzlikām, kas sargā sliekšņus un riteņu arkas, virsbūves apakšas aizsargiem priekšā un aizmugurē, sērijveida 17 collu riteņiem un jumta reliņiem.
Foto: Publicitātes foto
Jaunais 1,8 litru TSI (180 ZS) benzīna motors maksimālo griezes momentu 280 Nm sasniedz jau pie 1350 Nm un komplektā ar sešu pakāpju DSG dubultā sajūga transmisiju nodrošina “Alltrack” universālam maksimālo ātrumu 217 km/h, savukārt 100 km/h sasniegšanai pietiek ar 7,8 sekundēm. Dzinēja vidējais degvielas patēriņš – 6,8 litri uz 100 km. Neskaitot jau pieminēto benzīna motoru, “Alltrack” dzinēju klāstā ir vēl trīs dīzeļi ar 110, 150 un 184 ZS jaudu.
Foto: Publicitātes foto
Universāla rūpnīcas komplektā iekļauta automātiskā klimatkontroles sistēma, LED lasāmgaismas priekšā un aizmugurē, kāju zonas izgaismošana vadītājam un priekšējam pasažierim, komforta apgaismojums durvju paneļos, ar ādu apvilkta stūre, speciāli sēdekļu pārvalki, “Composition Touch” multimediju sistēma, vadītāja noguruma atpazīšanas sensors un kruīzkontrole. “Volkswagen Golf Alltrack” pārdošanā nonāks 2015.gada pavasarī, cena šobrīd nav zināma.
Foto: Publicitātes foto