Jaunās paaudzes “Mazda2” sola vairāk vietas, modernāku izskatu un aprīkojumu. Mazauto dīzeļversija uz 100 km patērēs vien 3,4 litrus degvielas.
Līdz ar jauno “Mazda2” kompānijas jaunā dizaina valoda KODO ienākusi arī mazauto segmentā, kas uzskatāmi redzams, ja salīdzinām jauno modeli ar agrāk izlaistajiem “Mazda3” un “Mazda6.”
Foto: Publicitātes foto
“VW Polo” konkurents garumā pieaudzis par 14 cm (līdz 4,06 m), augstumā par 2 cm (līdz 1,49 m) un arī riteņu bāze pastiepusies līdz 2,57 m, kas sola vairāk telpas aizmugures pasažieriem. Arī salona iekārtojums, kas veidots pēc līdzības ar vecāko brāli “Mazda3,” ievērojami uzlabots. Pirmoreiz mazauto klasē pieejams Head-up displejs, kas svarīgāko informāciju attēlo uz vējstikla, “Mazda MZD Connect” sistēma garantē savietojamība ar viedtālruni un pieeju internetam, bet navigācijas sistēma tagad var būt pilnībā integrēta kopējā konstrukcijā (papildmaksa).
Foto: Publicitātes foto
Jaunās paaudzes “Mazda2” hečbekam sagatavoti četri motori ar 1,5 litru darba tilpumu: trīs no tiem ir benzīna versijas (75,90,115 ZS), viens – dīzelis (105 ZS,220 Nm). Atkarībā no modifikācijas, motorus varēs komplektēt ar piecu un sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu vai sešu pakāpju automātisko transmisiju. Hečbeka komplektācijā iekļauta tāda pati multimediju sistēma kā “Mazda3” un “Mazda6,” palīgsistēma, kas brīdinās par šķērsli aklajā zonā, projekcijas displejs.
Foto: Publicitātes foto
Bāzes versijas dzinējs uz 100 km patērēs 4,7 litrus degvielas, bet jaudīgākais benzīna agregāts ar bremžu enerģijas rekuperācijas sistēmu “i-ELoop” 100 km varēs nobraukt ar 4,9 litriem. Visekonomiskākais “Mazda2” variants, kā jau nebūs grūti noprast, ir dīzeļversija, kas 100 kilometrus sola nobraukt ar 3,4 litriem degvielas.
Eiropas tirgus “Mazda2” hečbekam tiks atvērts 2015.gadā. Cena šobrīd nav zināma, vācu Auto-news.de prognozē, ka pie viņiem japāņu mazauto maksās aptuveni 13 000 eiro.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto