Krievu interneta vietne Russkij Avtomobil, atsaucoties uz savu ziņu avotu, vēsta, ka AvtoVAZ atteicies no apvidus auto Lada 4×4 modernizācijas plāna.
Sākotnēji tika plānots, ka nākamgad Lada 4×4 pašlaik izmantotā 1,7 litru 82 ZS agregāta vietā stāsies 1,6 litru 8 vārstu 87 ZS agregāts no Lada Granta un Kalina, tika minēts arī variants par 98 ZS 16 vārstu agregātu no Lada Priora, kas šajā gadījumā tiktu deforsēts līdz 90 ZS. konstrukciju uzlabotu jauns apakšrāmis, kartera vāks, stūres iekārtas elementi un kardāna krustiņi. Jaunākā informācija liecina, ka viss augstāk minētais tiek atcelts, bet modernizācijas rezultātā Lada 4×4 tiks pie jaunām opcijām (piemēram, kondicionieris) un dažiem jauniem elementiem automašīnas salonā.
Lēmums par modeļu dzīves ciklu, paturot to uz konveijera līdz 2021.gadam, netiek mainīts, taču nākamās paaudzes Lada 4×4 ierašanās, kas sākumā tika plānota 2017.gadā, tiek pārcelta uz 2019.gadu.
Pēdējā laikā Krievijas autobūve „sāk buksēt” un agrāk pieteiktie projekti tiek pārcelti uz vēlāku laiku. Novembra beigās kļuva zināms, ka AvtoVAZ var atteikties (visticamāk tā arī notiks) no Lada Priora modernizācijas, bet VIP Largus projekta pat krievu žurnālisti uzskata pat absolūti nereālu.