Internetā publicēti pirmie modernizētā “Citroen C4” hečbeka attēli.
“C4” franču autobūves kompānijas piedāvājumā tika uzņemts 2010.gadā, tādēļ šogad veiktais restailings ir pirmais modeļa dzīves ciklā. Lielāko pārmaiņu skaitā trīscilindru motori un sešu pakāpju automātiskā pārnesumkārba, kas nomaina līdz šim izmantoto kārbu ar četrām pakāpēm.
Modernizētais variants izcelsies ar jauna dizaina galvenajiem lukturiem, kas tagad dižojas ar LED optikas elementiem.
Foto: Publicitātes foto
Jauna forma arī aizmugures lukturiem, bet salons uzlabots ar jaunu multimediju sistēmu, kurai tagad ir septiņu collu skārienjutīgs informācijas displejs, kas ļāvis atbrīvoties no daudzām pogām un „ieviest lielāku kārtību” salonā.
Foto: Publicitātes foto
Piedāvājums papildināts ar jauniem virsbūves krāsu un riteņu disku variantiem, bet no opciju saraksta varēs izvēlēties bezatslēgas salona pieejas un starta sistēmu, sistēmas, kas brīdinās par pārbraukšanu atdalošajai joslai un šķēršļiem aklajā zonā. Gaišāka salona piekritēji varēs pasūtīt lielas platības (1,3 kvadrātmetri) stikla lūku, bet melomāni – “Denon” audio sistēmu ar sabvūferi.
Foto: Publicitātes foto
Dzinēju klāstā būs četri benzīna un dīzeļa agregāti, kas atbilst Euro-6 normatīviem. Benzīna motorus pārstāv 1,2 litru trīscilindru motors ar 110 un 130 ZS jaudu. Pirmais no tiem tiek komplektēts ar manuālo, otrs – ar sešu pakāpju automātisko kārbu. Dīzeļu izvēlē 1,6 litru motori ar 100 ZS un 120 ZS jaudu, kas strādā kombinācijā ar manuālo pārnesumkārbu un uz 100 km patērē vidēji 3,3 un 3,6 litrus degvielas.
Vācijas tirgū “Citroen C4” maksā EUR 16 970 – 25 530, bet Latvijā – sākot no 13 480 eiro (akcija, pirmsrestailinga variants).
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto