Vācijas autobūves gigants “Volkswagen” pērn pasaulē pārdevis 10,14 miljonus automašīnu, kas ir par 4,2% vairāk nekā pirms gada, svētdien paziņoja kompānija.
Tādējādi uzņēmuma automobiļu tirdzniecības apjoms pirmo reizi tā vēsturē sasniedzis desmit miljonu robežu.
Turklāt kompānija spējus sasniegt pirmo no ilgtermiņa mērķiem – ātrāk par 2018.gadu pārdošanas apjomu palielināt līdz vairāk nekā desmit miljoniem automašīnu gadā.
“Volkswagen” norāda, ka pārdošanas apjoms Āzijā pērn palielinājies par 11,3%, pirmo reizi pārsniedzot četrus miljonus automobiļu. Lielākā daļa no šīm automašīnām jeb 3,7 miljoni pārdoti Ķīnā.
Tikmēr ASV kompānijas tirdzniecības apjoms samazinājies par 2%, bet Dienvidamerikā tas piedzīvojis pat vēl straujāku kritumu, sarūkot par 19,8%.
Šajos tirdzniecības datos ietverti visi 12 uzņēmuma zīmoli, tostarp kravas automašīnu ražotāji MAN un “Scania”.
Pagaidām gan vēl nav zināms, vai “Volkswagen” automašīnu tirdzniecības apjoma ziņā pērn apsteidzis ASV autobūves gigantu “General Motors”, kas savu datus publiskos trešdien.
Sagaidāms, ka pasaulē lielākā autobūves uzņēmuma statusu pērn būs saglabājis Japānas “Toyota”, taču “Volkswagen” līdz 2018.gadam apņēmies iekarot šīs līderpozīcijas.
Foto: iAuto.lv