Apkopojot 2014.gada rezultātus, viens no Eiropas lielākajiem interneta lietoto automobiļu tirdzniecības portāliem “Autoscout24” secinājis, ka jau septīto gadu pēc kārtas visvairāk meklētākais lietotais auto ir “BMW” 3.sērija.
Pēc “Autoscout24” datiem, 5,2 procenti autobiržas lietotāju meklējuši vidēji 17 770 eiro vērto “BMW.” Otrajā vietā ar 4,7 procentiem meklējumu ir “VW Golf,” bet tālākajās vietās ierindojusies “BMW” 5.sērija, “Audi A4” un “Mercedes” C-klase.
Arī automarku vērtējumā visbiežāk izvēlētais zīmols izrādījies “BMW” – 14,7 procenti. Otro vietu ieņem “Volkswagen” (12,1%), kam seko “Mercedes” (11,7%), “Audi” (11,6%) un “Opel” (4,1%).
“Autoscout24” apkopojis arī sīkāku informāciju, piemēram, meklētākās krāsas. Izrādās, ka lietoto automobiļu pircēji labprātāk izvēlas tumšus toņus: visbiežāk melnu (28,3%), pelēku (15,9%) vai sudrabotu (13%).