Ženēvas autoizstādē (no 5.03) pirmizrādi svinēs jaunās paaudzes “Škoda Supeb.” Jaunajam modelim ir lielāks bagāžnieks, vairāk vietas salonā un lieliska sadarbība ar teju visiem modernākajiem viedtālruņiem.
Foto: Autobild.de
Trešās paaudzes “Superb” pamatā ir platforma, ko izmanto arī jaunās paaudzes “VW Passat” ražošanai. Automobiļa garums (4,85 m) nav mainījies, taču riteņu bāzei pielikti 8 cm (tagad 2,84 m), bet salona platumam – gandrīz 4 cm.
Foto: Autobild.de
Vācu “Autobild,” kas izmēģinājis jauno “Superb” secina, ka aizmugures sēdeklī var justies gandrīz tikpat brīvi kā “Mercedes” S klases pagarinātajā versijā. Bagāžniekā tagad ietilpst 625 litri, bet ar nolaistu aizmugures sēdekļa atzveltni bagāžas novietnes tilpums sasniedz 1760 litrus.
Foto: Autobild.de
Salona apdarei izmantoti taustei tīkami materiāli, hroma dekori un klavierlakas noformējums. “Superb” pasažieri varēs izmantot internetu, vadītājam satiksmes informācija un svarīgākās norādes tiks piegādātas tiešsaistē, bet “SmartGate” pieslēgvieta ļaus savietot praktisku visus modernākos un tirgū biežāk sastopamos viedtālruņus neatkarīgi no to operētājsistēmas ar automašīnas multimediju sistēmu. Interesanti, ka “SmartGate” sistēmas šobrīd nav ne “Mercedes,” ne “BMW” vai pat vistuvākajiem radiniekiem “Audi” un “Volkswagen.”
Foto: Autobild.de
Arī tehniskajā jomā izmaiņu ir gada daudz: “Superb” kļuvis par 75 kg vieglāks, bet astoņi tam sagatavotie motori kļuvuši līdz pat 30% ekonomiskāki.
Foto: Autobild.de
Jāizceļ “Greenline” versija (kļūs pieejama vēlāk), kas 100 km spēs nobraukt, patērējot vien 3,7 litrus degvielas. Izņemot bāzes versijai paredzēto benzīna motoru, visus pārējos spēka agregātus varēs kombinēt ar dubultā sajūga pārnesumkārbu. Piedāvājumā arī pilnpiedziņas versiju, kas būs komplektā ar visjaudīgāko benzīna motoru.
Foto: Autobild.de
Aptuveni 25 000 vērtā sedana modifikācija tirgū nonāks 2015.gada vasarā, rudenī tai sekos universāls.
Foto: Autobild.de
Foto: Autobild.de