Britu kompānija “Land Rover” uz Ženēvas autoizstādi vedīs krosovera “Range Rover Evoque” modernizēto modeli. Ražotājs pacenties, lai tas kļūtu glītāks, labāk aprīkots un ekonomiskāks.
Foto: Publicitātes foto
Kopš ienākšanas tirgū 2011.gadā “Evoque” uzlabots ne reizi vien, taču pamanīt to nebija viegli. Šoreiz ir citādi – pārveidojumi ir visai būtiski un labi saskatāmi arī tiem, kas detaļām nepiegriež tik lielu vērību.
Foto: Publicitātes foto
Modernizētajam modelim izveidota jauna priekšpuse ar šķietami masīvāku buferi, kas panākts uz vizuālā efekta rēķina, pavelkot vienkrāsu sekciju uz leju un izmantojot lielāka atvēruma gaisa pievadus. Savādāks dizains radiatora restei, forma un novietojums miglas lukturiem.
Foto: Publicitātes foto
Galvenie starmeši var strādāt diožu tehnikā. Tiesa, par to gan nāksies piemaksāt, toties jaunā multimediju sistēma ar astoņu collu ekrānu būs jau sērijā, tāpat kā jaunie sēdekļi (par papildu maksu masāžas funkcija un 14 veidu regulācija), modernāki apdares materiāli un uzlabotais mērinstrumentu panelis. No papildaprīkojuma saraksta var izvēlēties “InControl Touch Plus” multimediju iekārtu ar vēl lielāku ekrānu un papildu displejiem aizmugures pasažieriem.
Foto: Publicitātes foto
Drošības sistēmu arsenālā iekļauta sistēmas, kas brīdina par joslas pārkāpšanu un sadursmi ar priekšā braucošo transportlīdzekli, nepieciešamības gadījumā iedarbinot arī bremzes, uzmana vadītāja noguruma pakāpi. Piedāvājumu papildina trīs jauni riteņu disku varianti un virsbūves krāsas.
Foto: Publicitātes foto
Pārmaiņas gaida arī zem motora pārsega, kur modernizētie un par 20-30 kg vieglākie “Ingenium” saimes dīzeļdzinēji ar jaudu līdz pat 180 ZS pārsteigs ar patīkami zemu degvielas patēriņu savā taupīgākajā variantā uz 100 kilometriem solot patērēt vien 4,2 litrus.
Foto: Publicitātes foto
Jaudīgākais “Evoque” motors būs četru cilindru benzīna turbo agregāts ar 240 ZS jaudu. Automobilis jau sērijveidā komplektēts ar pilnpiedziņu, kas sola zināma veida drošību, taču lieka nebūs arī no “Range Rover” un “Range Rover Sport” aizgūtā “All-Terrain Progress Control” sistēma, kas uztur vienmērīgu ātrumu sarežģītā profilā.
Foto: Publicitātes foto
Modernizētā “Evoque” cenas nav paziņotas, taču 400 000 pārdoto eksemplāru neliek šaubīties par pieprasījumu pat tad, ja tās nedaudz paceltos uz augšu.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto