“Volkswagen Touran” – otrais uznāciens (+ foto)

Vācijas autobūves kompānija “Volkswagen” iepazīstinājusi ar jaunās paaudzes “Touran,” kas pieaudzis gabarītos un ieguvis vēl daudzfunkcionālāku salonu. Tāpat kā agrāk, “Touran” pieejams piecvietīgā vai septiņvietīgā versijā.

Foto: Publicitātes foto

Otrās paaudzes “Touran” garums palielinājies līdz 4,53 m (+12 cm), bet riteņu bāze – līdz 2,78 m (+11 cm). Šādi izmēri minivenam ļauj novietoties pa vidu lielākajam Sharan (4,85 m) un “Golf” saimes jaunpienācējam “Golf Sportsvan” (4,34 m).

Foto: Publicitātes foto

“Touran” salons ir pilnībā atjaunots un piecvietīgā variantā tā bagāžas nodalījums var uzņemt 1040 litrus (+48 litri), kas pēc ražotāja apgalvojuma ir labākais rādītājs savā klasē, savukārt ar nolaistām aizmugures sēdekļu atzveltnēm iespējams iegūt 1980 litru lielu kravas telpu. Salons kļuvis daudzfunkcionālāks, vieglāk transformējams un pēc sēdekļu atzveltņu nolaišanas grīda tagad ir pilnīgi līdzena. Septiņu sēdvietu tīkotājiem trešā sēdekļu rinda tiek piedāvāta kā papildaprīkojums.

Foto: Publicitātes foto

Motoru klāstā 1,2 litru 110 ZS un 1,4 litru 150 ZS benzīna dzinēji, 1,6 litru 110 un 2,0 litru 150, 190 ZS dīzeļi. Ekonomiskākais benzīna motors ir 1.4 TSI (150 ZS), kas komplektā ar 7-pakāpju divsajūgu DSG kārbu patērēs vidēji 5,4 litrus uz 100 km, bet taupīgākais dīzeļdzinējs – 1.6 TDI (110 ZS), kas kombinācijā ar 7-pakāpju DSG kārbu 100 kilometrus nobrauks ar 4,1 litru degvielas. Visi motori jau sērijveidā aprīkoti ar Start-Stop sistēmu.

Foto: Publicitātes foto

Minivena aprīkojumā tagad būs adaptīvā kruīzkontrole, trīszonu klimata kontroles sistēma, “Front Assist” sistēma, kas brīdina par iespējamo sadursmi ar priekšā braucošo transportlīdzekli un “City” ārkārtas bremžu sistēma, kas nobremzē automobili, ja vadītājs nereaģē uz priekšā parādījušos šķērsli (darbojas līdz 30 km/h), sistēma, kas brīdina par pārbraukšanu sānu joslai un traucēkļiem, izbraucot no stāvvietas vai garāžas atpakaļgaitā, kā arī “Trailer Assist” – sistēma, kas atvieglo manevrēšanu atpakaļgaitā tad, kad minivenam piekabināts treileris vai piekabe.

Foto: Publicitātes foto

Jāatzīmē, ka jaunā MQB platforma ļāvusi samazināt konstrukcijas svaru atkarībā no versijas līdz pat 62 kg, bet modulārā otrās paaudzes multimediju platforma (MIB) – izvēlēties kādu no piecām radio/multimediju sistēmām, kas komplektētas ar 5-8 collu ekrāniem un digitālo DAB satelīta radio uztveršanas iespēju. Jaunievedumu skaitā “Mirror-Link” tehnoloģija , “App Connect” ar “Apple Car Play” vai “Android Auto” funkciju, kas savienos jūsu viedtālruni ar automobiļa multimediju sistēmu un ļaus tālruņa saturu kontrolēt ar mašīnas skārienjutīgo ekrānu.

Foto: Publicitātes foto

Pirmoreiz “Touran” pieejami arī LED starmeši, kas visdārgākajā aprīkojuma versijā būs komplektēti ar dinamisko līkumu izgaismošanas funkciju, diožu dienas gaitas lukturiem un tuvo/tālo gaismu automātisko pārslēgšanās funkciju.

Foto: Publicitātes foto

Ja minivens aprīkots ar bezatslēgas durvju atslēgšanas/aizslēgšanas un motora starta funkciju, bagāžas nodalījuma vāku darbinās elektropievads, turklāt atvērt to varēs, pavēzējot kāju zem aizmugures bufera. Iespējams, daudziem simpātiska šķitīs vēl kāda funkcija – bagāžas nodalījuma apgaismošanas lampa, ko var izņemt un izmantot kā kabatas lukturīti. Un visbeidzot – tagad “Touran” komplektēts ar elektrisko stāvbremzi, kas īpaši noderīga tiem, kam grūtības ar braukšanas uzsākšanu slīpumos.

Foto: Publicitātes foto

Jaunās paaudzes “Touran” cenas vēl nav atklātas, pirmās paaudzes modelis Vācijā maksā, sākot no 23 200 eiro. 

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.