Zviedrijas supermašīnu ražotājs “Koenigsegg” Ženēvas autoizstādes apmeklētājiem izrāda hibrīda varenauto “Regera,” kas komplektēts ar 1100 ZS jaudīgu spēka iekārtu.
Koenigsegg Regera Foto: Publicitātes foto
“Koenigsegg” stendā jaudas rādītāji rakstās ar četriem cipariem – gan hibrīda modelis “Regera,” gan uzlabotais karbona monstrs “Agera RS” attīsta krietni vairāk par 1000 ZS.
Koenigsegg Regera Foto: Publicitātes foto
“Regera,” ko ražotājs dēvē par „megaauto” (vēl viens apzīmējums!), atzīmējot, ka tas ir „pats ātrākais un jaudīgākais hibrīdauto”, aprīkots ar 5,0 litru astoņu cilindru benzīna motoru, kas attīsta 1100 ZS un 1280 Nm un trīs elektromotoriem. Divi e-motori palīdz griezt aizmugures asi, bet trešais – kloķvārpstu, tādejādi sistēmas kopējā jauda sasniedz iespaidīgus 1500 zirgspēkus.
Koenigsegg Regera Foto: Publicitātes foto
Konvencionālo pārnesumkārbu “Regera” konstrukcijā aizstāj “Koenigsegg Direct Drive” transmisija, kas nodrošina tiešu sasaisti starp aizmugures asi un iekšdedzes dzinēju. Ražotāja dati liecina, ka 1420 kg smagais hibrīdauto 100 km/h sasniedz 2,8 sekundēs. Standarta komplektā iekļauta adaptīvā piekare, “Akrapovic” izplūdes sistēma, spoileris un antispārns.
Foto: Publicitātes foto
“Koenigsegg” stendā skatāma arī sportkāra “Agera” jaudīgā modifikācija “RS,” kas pārdošanā nonāks šogad. Salīdzinājumā ar 1115 ZS jaudīgo “Agera,” “RS” modelim ir par 45 ZS (1160 ZS) vairāk un tas ir par 40 kg vieglāks. 100 km/h ar oglekļa šķiedras virsbūvi komplektētais superauto sasniedz 2,9 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 390 km/h.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Koenigsegg Regera Foto: Publicitātes foto