Mercedes GLE – līdz pat 585 ZS (+ foto)

Mercedes-Benz atklājis informāciju par atjaunināto M-klases krosoveru, kas pēc modernizācijas būs pazīstams ar nosaukumu GLE. GLE kļūs par pirmo vācu markas krosoveru, kam būs versija ar hibrīda iekārtu, kuras baterijas varēs uzlādēt no elektrotīkla (Plug-in tehnoloģija).

Foto: Publicitātes foto

Modernizācijas rezultātā GLE krosovers ieguvis priekšpuses noformējumu 2014.gada nogalē prezentētās GLE kupejas stilā un no M-klases modeļa atšķiras ar savādāku radiatora režģi un jauniem galvenajiem lukturiem. Aizmugures optika tagad strādā diožu tehnikā, bet izplūdes sistēmas uzgaļiem izveidota paralelograma forma.

Foto: Publicitātes foto

Hibrīda modifikācija GLE 500E 4Matic aprīkota ar tādu pašu spēka iekārtu kā sedans S500 Plug-In Hybrid. Tajā apvienots  twin-turbo sešcilindru motors ar 333 ZS jaudu, 85 kilovatu elektromotors (116 zs), 8,8 kilovatstundu litija-jonu bateriju bloks un septiņu pakāpju 7G-Tronic Plus automātiskā pārnesumkārba. Sistēmas kopējā jauda – 442 ZS un 650 Nm.

Foto: Publicitātes foto

Hibrīdiekārta var darboties kādā no četriem režīmiem: tikai ar elektropiedziņu (E-Mode), hibrīda režīmā (Hybrid) ar abu motoru spēku, E-Save režīmā, kad galvenais vilcējs ir iekšdedzes motors un elektromotors pieslēdzas vien tad, kad nepieciešams vairāk jaudas, kā arī Charge režīmā, kad iekšdedzes dzinējs darbojas vēl arī kā bateriju uzlādētājs.

Foto: Publicitātes foto

Tikai ar elektrību hibrīds spēj nobraukt līdz pat 30 km ar maksimālo ātrumu 130 kilometri stundā, bet degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir tikai 3,3 litri uz 100 km. 

Foto: Publicitātes foto

Neskaitot hibrīdmodifikāciju, GLE krosovers būs pieejams arī vairākās benzīna un dīzeļa versijās. Benzīna motorus pārstāv trīs litru twin-turbo V6 agregāts ar 333 ZS (450 Nm) jaudu, kā arī 4,7-litru V8, kas attīsta 435 ZS un 700 Nm, bet dīzeļdzinēju izvēli veido 2,1 litru 204 ZS (480 Nm) četrcilindru agregāts un sešu cilindru dzinējs ar trīs litru 258 ZS jaudu (620 Nm).

Foto: Publicitātes foto

Tāpat kā agrāk, jaudīgākās GLE krosovera versijas tapušas Mercedes rūpnīcas tūninga nodaļā AMG. Tās atšķiras ar agresīvāka dizaina aerodinamikas komplektu, 20 collu riteņiem un sarkanām bremžu skavām, savukārt no aizmugures AMG versijas viegli atpazīt pēc difuzora un četrām izplūdes caurulēm. Vizuālajam noformējumam atbilstošs ir arī tehniskais pildījums:  versijai GLE 63 AMG tas ir 5,5 litru V8 motors ar 557 ZS (700 Nm) jaudu, kas 100 km/h ļauj sasniegt 4,3 sekundēs, bet GLE 63 AMG S uz priekšu dzen šī motora forsētā versija, kas attīsta 585 ZS (760 Nm) un sprinta distanci veic 4,2 sekundēs. Maksimālais ātrums abos gadījumos tiek elektroniski ierobežots pie atzīmes 250 km/h.

Foto: Publicitātes foto

Krosovera salons iepriecinās ar jauniem apdares materiāliem un COMAND multimediju sistēmu ar astoņu collu skārienjutīgo ekrānu.

Foto: Publicitātes foto

Mercedes-Benz GLE pirmais uznāciens plašākas publikas priekšā plānots aprīļa sākumā, kad darbu sāks Ņujorkas motoršovs, bet pārdošanā tas nonāks jūnija sākumā. Par štutgartiešu krosovera galvenajiem konkurentiem jāuzskata Porsche Cayenne, BMW X5 un Range Rover Sport.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.