Arī “Toyota” lec iekšā mazo krosoveru tirgū un piedāvās “Nissan Juke” konkurentu (+ foto)

Jaunais Toyota Prius – Pioniera atdzimšana.

Pilnīgi jaunā ceturtās paaudzes Prius atnākšana iezīmē jaunu lappusi Toyota hibrīda tehnoloģijas vēsturē un sasniegumos.

Jaunais modelis turpina pilnveidot savu priekšteču stiprās puses un panākumus, kā arī grasās noteikt jaunus degvielas ekonomijas, emisiju un efektivitātes standartus. Katrs nākamais Prius šīs jomas ir uzlabojis, taču jaunā modeļa mērķis ir veikt līdz šim vislielāko lēcienu veiktspējas ziņā, uzlabojot CO2 emisiju rādītāju par 18 procentiem.

Toyota Prius Foto: Publicitātes attēls

Šis sasniegums ir tikai viens no daudziem šim produktam, kas ir attīstījies, iegūstot jaunas spējas un vēl lielāku pievilcību autovadītāju acīs. Ar jaunās paaudzes Toyota pilnā hibrīda piedziņu aprīkotais jaunais Prius iezīmē būtisku soli degvielas ekonomijas uz šosejas jomā un dāvā daudz aizraujošāku braukšanas pieredzi. Paātrinājums ir vienmērīgāks un daudz atsaucīgāks, turklāt automobilis, braucot lielā ātrumā, ir vēl klusāks un dāvā patīkamākas sajūtas, pateicoties labāk noregulētam dzinēja ātrumam.

Jaunā automobiļa dinamiskās spējas sasniegtas, pateicoties pirmās Toyota Jaunās globālās arhitektūras (TNGA) platformas izmantošanai. Īsumā, tā automobilim nodrošina zemāku smaguma centru vēl labākai vadāmībai, atsaucībai un stabilitātei. Dizaineriem tā ļāva arī brīvāk veidot automobiļa bagātīgo vizuālo tēlu, piešķirot tam zemāku un sportiskāku profilu. TNGA palīdzēja radīt arī „sirdsmiera“ salonu ar tā nevainojamo aprīkojumu, vadītāja pozīciju un komfortu. Arī bagāžas telpa ir paplašināta, pateicoties mazākam un enerģētiski blīvākam hibrīda akumulatoram un jaunai dubultsviru aizmugures balstiekārtas sistēmai – to izmēri nemazina bagāžas nodalījuma tilpumu.

Toyota Prius Foto: Publicitātes attēls

Prius joprojām ir Toyota tehnoloģiju vēstnieks, jauno tehnoloģiju pionieris ar paaugstinātu drošības, ērtību, veiktspējas un komforta līmeni.

Drošība ir Toyota prioritāte, pateicoties TNGA šasijai, kas ir optimizēta nevainojamai triecienu absorbēšanai. Jaunajā Prius Toyota Safety Sense komplekts ir paplašināts, sadursmes novēršanas sistēmai pievienojot radara kontrolēto adaptīvo kruīza kontroli un gājēju noteikšanas funkciju.

Būtiski pārskatīta ir pilnā hibrīda piedziņa, uzlabojot tās efektivitāti, samazinot svaru un precizējot veiktspēju. Sīkas izmaiņas dzinēja konstrukcijā ir panākušas vairāk nekā 40 procentu termālo efektivitāti – tas ir pasaulē efektīvākais benzīna dzinējs. Arī citas hibrīda sistēmas detaļas ir kļuvušas kompaktākas, un ir optimizēts to izvietojums, vēl vairāk pazeminot automobiļa zemo smaguma centru. Jaunais niķeļa-metālhidrīda hibrīda akumulators ir kompaktāks, taču tā izturība un uzlādes kapacitāte ir ievērojami uzlabotas.

Visas kopā šīs izmaiņas un inovācijas maina plaši izplatītos uzskatus par to, kādam jāizskatās un kā jābrauc ekoloģiskam automobilim. Jaunais Prius demonstrē patieso baudu, ko sniedz Toyota pilnā hibrīda tehnoloģija, un priekšrocības, ko sniegs visu Toyota hibrīda modeļu nākamās paaudzes.

TOYOTA C-HR KONCEPTAUTOMOBILIS. Satriecošs izskats, aizraujošs brauciens.

Jaunais C-HR konceptauto 2015. gada Frankfurtes autoizstādē piedzīvo pasaules debiju. Ar drosmīgo dizaina valodu, kas balstīta uz dimanta rombveida formām, aizraujošo pilnā hibrīda braukšanas pieredzi un jauno platformas arhitektūru, tas Toyota nākotnes kompakto krosoveru pietuvina par soli tuvāk gala ražošanas modelim, kas tiks atklāts nākamgad Ženēvā.

Toyota C-HR konceptauto Foto: Publicitātes attēls

Pirmā TOYOTA C-HR konceptauto sajūsminātās sagaidīšanas, ko tas saņēma savā debijā 2014. gada Parīzes autoizstādē, iedvesmoti, dizaineri ir radījuši otro C-HR konceptu. Šī jaunā dizaina versija lepojas ar 5 durvju salonu un daudz tuvāk atspoguļo kompakto krosoveru, kura ražošana tagad ir apstiprināta. Tās vēl izsmalcinātākais izpildījums ir paredzēts, lai raisītu sajūsmu specifiskās mērķa klientu grupās un lai viņu atbildes reakcija sniegtu nepieciešamo informāciju projekta dizaineriem un inženieriem.

Šī stilīgā, vieglā un dinamiskā hibrīda krosovera ārkārtīgi inovatīvā dizaina versija ir paredzēta, lai izceltos aizvien vienveidīgākajā tirgū. Tā ir nākamais Akio Tojodas (Akio Toyoda) solījuma variants, kad viņš pārņēma Toyota prezidenta amatu un apsolīja būvēt vienmēr aizvien labākus automobiļus, kas atjaunos braukšanas prieku.

Automobiļa kompaktie izmēri ierindo to starp B-SUV un C-SUV segmentiem, un TOYOTA C-HR konceptautomobilis piedāvā izcilas kvalitātes un elastīga aprīkojuma – pilsētnieka dzīvesstilam tik nepieciešamo sastāvdaļu – kombināciju.

Toyota C-HR konceptauto Foto: Publicitātes attēls

Tas tika radīts jaunās platformas TNGA (Toyota Jaunā globālā arhitektūra) programmas ietvaros, apmierinot klientu prasības pēc vismodernākās vadāmības un kontroles. Apvienojumā ar jauno, moderno pilnā hibrīda piedziņas sistēmu tie nodrošina unikāli aizraujošu braukšanas piedzīvojumu, kas atbilst 21. gadsimta satiksmes situācijai, kombinācijā ar nepārspējamu efektivitāti.

JAUNAIS TOYOTA RAV4 HYBRID. Prestižs, komforts un efektivitāte.

Jaunā RAV4 modeļu klāsta atklāšana iezīmē Toyota pirmā kompaktā hibrīda SUV pievienošanos konkurences piesātinātajam Eiropas C-SUV segmentam.

Automobiļa pilnā hibrīda sistēma apvieno 2,5 litru Atkinsona cikla benzīna dzinēju ar jaudīgu elektromotoru, un jaunais RAV4 hibrīds ir pieejams priekšējo riteņu piedziņas un pilnpiedziņas versijās. RAV4 hibrīdam ar pilnpiedziņu ir otrs, aizmugurē uzstādīts elektromotors, kas nodrošina paaugstinātu vilci un 1650 kg vilktspēju bez papildu svara un sarežģītas centrālās piedziņas vārpstas.

Toyota RAV4 Foto: Publicitātes attēls

Radot sistēmas kopējo jaudu 145 kW/197 ZS, jaunais RAV4 hibrīds apvieno vienmērīgu 0–100 km/h paātrinājumu tikai 8,7 sekundēs ar klasē vadošo degvielas ekonomiju tikai 4,9 l/100 km* un iespaidīgi zemiem, nodokļu efektīviem CO2 izmešiem – tikai 115 g/km*.

Jaunā RAV4 pilnā hibrīda sistēma atrodas pārskatītā, Euro 6 standartiem pilnībā atbilstošā 2015. gada modeļu dzinēju klāsta priekšgalā.

Jaunais 2,0 litru dīzeļa turbodzinējs rada 105 kW/143 ZS jaudu un ievērojamu 320 Nm griezi, radot CO2 emisijas vien 123 g/km*.

Uzlabotais 2,0 litru benzīna dzinējs, kam tiek piedāvāta izvēle starp manuālo vai CVT transmisiju, tagad apvieno 111 kW/151 ZS jaudu un 195 Nm griezi ar CO2 emisiju, sākot no 149 g/km*.

Toyota RAV4 Foto: Publicitātes attēls

Papildinot unikāli kluso, izsmalcināto un atjautīgo braukšanas pieredzi, ko piedāvā Toyota hibrīda tehnoloģija, jaunais RAV4 nodrošina arī uzlabotu braukšanas komfortu un dinamiku, klusāku vidi salonā, spēcīgāku, vēl dinamiskāku eksterjera dizainu, uzlabotu salona sensoro kvalitāti un funkcionalitāti, kā arī visas jaunākās drošības un moderno tehnoloģiju inovācijas.

Toyota Safety Sense piedāvā nule izstrādātu aktīvo drošības tehnoloģiju komplektu: jaunais panorāmas skata monitors attēlo 360 grādu skatu no putna lidojuma uz automobiļa tuvāko apkārtni, kas atvieglo automobiļa novietošanu stāvvietā un manevru veikšanu nelielā ātrumā; starp kombinētajiem mērinstrumentiem uzlabotai funkcionalitātei novietots 4,2” daudzfunkcionālais displejs, bet viduskonsolē – 7” pilnkrāsu Toyota Touch 2 multivides sistēmas ekrāns.

RAV4 mantojums. No nišas modeļa par globālu automobili. Toyota pilntiesīgi var apgalvot, ka, 1994. gadā atklājot savu pirmo aktīvās atpūtas automobili (Recreational Active Vehicle) ar 4 riteņu piedziņu (RAV4), radījuši kompaktā SUV tirgu.

Kad togad Ženēvas autoizstādē tika atklāts pirmās paaudzes RAV4, tas būtiski atšķīrās no tradicionālā 4×4. Pirmais „pilsētas 4WD“ tika atklāts kā kompakts (3,695 m) 3 durvju modelis ar salīdzinoši mazu, šķērsām novietotu 2,0 litru dzinēju, monokoka virsbūvi un neatkarīgo balstiekārtu. Kompakto SUV tirgus bija dzimis.

E-Four – elektriskā hibrīda pilnpiedziņas sistēma. No Toyota automobiļiem Eiropā RAV4 hibrīds ar pilnpiedziņu ir pirmais, kas aprīkots ar 50 kW augsta sprieguma, liela ātruma aizmugurējo elektromotoru, kas automobilim nodrošina pilnpiedziņas iespējas bez nepieciešamības pēc sarežģītas centrālās piedziņas vārpstas.

E-Four, kas strādā neatkarīgi no hibrīda sistēmas priekšējā elektromotora un piedzen tikai aizmugures riteņus, uz slidenām ceļa virsmām un no stāvošas pozīcijas vienmērīgi pārslēdz RAV4 uz pilnpiedziņas režīmu, maksimāli palielinot vilci un kontroli pār automobili visizaicinošākajos braukšanas apstākļos.

Efektīvi izmantojot automobiļa hibrīda sistēmas jaudu piedziņas griezes ražošanai, E-Four sistēma ne tikai optimizē pilnpiedziņas dinamiku dažādos braukšanas apstākļos, bet arī samazina enerģijas zudumus un uzlabo degvielas efektivitāti, kas parasti pilnpiedziņas automobiļiem nav raksturīgi.

Ievērojamā papildu vilce, ko nodrošina E-Four sistēma, dāvā arī svarīgas priekšrocības brīvdienām – jaunajam RAV4 hibrīdam ar pilnpiedziņu tā sniedz 1650 kg vilktspēju – tas ir viens no lielākajiem vilktspējas rādītājiem hibrīda automobiļu vidū.

Inovācijas – drošība un modernas tehnoloģijas. Jaunā RAV4 klāsts ir aprīkots ar Toyota Safety Sense, nule izstrādātu aktīvās drošības tehnoloģiju komplektu, kura mērķis ir palīdzēt novērst vai mazināt sadursmes plašā satiksmes situāciju diapazonā.

Apvienojot kameru un milimetru viļņu radaru augsta līmeņa noteikšanas spējām, RAV4 Toyota Safety Sense ietver sadursmes novēršanas sistēmu (PCS) ar gājēju noteikšanas funkciju, brīdinājumu par izbraukšanu no joslas (LDA), adaptīvo kruīza kontroli (ACC) un automātisko tālo gaismu funkciju (AHB).

Panorāmas skata monitors. Jaunajā panorāmas skata monitorā izmantotas četras kameras, kas uzstādītas zem sānu spoguļiem un jaunā RAV4 priekšā un aizmugurē, attēlojot 360 grādu skatu no putna lidojuma uz automobiļa tuvāko apkārtni.

Toyota unikālo sistēmu var ieslēgt, kamēr automobilis vēl stāv, pirms ir ieslēgts pārnesums un atbrīvota stāvbremze, aplūkojot skaidru apkārtnes 3D vizualizāciju.

Monitors spēj attēlot saliktu skatu, kurā apvienoti visu četru kameru attēli, kā arī norādīt atpakaļskata monitora sistēmas vadlīnijas, sniedzot nenovērtējamu palīdzību, novietojot automobili stāvvietā un veicot manevrus nelielā ātrumā.

Eksterjera dizains – spēcīgāks, dinamiskāks tēls. Jaunā RAV4 priekšgals izceļ tā spēcīgo, vēl dinamiskāko stilu, pateicoties izteiksmīgajam Toyota Under Priority un Keen Look dizaina valodas izmantojumam.

Toyota RAV4 Foto: Publicitātes attēls

Toyota logotips ir lepni novietots plūstošajā augšējā priekšējā restē, kas ietver jaunos Keen Look LED vai halogēna priekšējo lukturu blokus, kuri abi ietver LED dienas gaitas lukturus (DRL), piešķirot jaunajam kompaktajam SUV acumirklī atpazīstamu priekšgala izskatu.

Vidējā reste ir paplatināta, bet apakšējā vārpstveida reste ir ievērojami palielināta, lai saglabātu Toyota Under Priority saimes modeļu stilu. Vidējās un apakšējās restes pagarinājumi priekšējā bufera malās saplūst, veidojot dziļus iedobumus miglas lukturiem, izceļot RAV4 plato un stabilo priekšējo šķērsbāzi.

Priekšējā apakšējā aizsarga stils ir atjaunināts, piešķirot tam spēcīgāku vizuālo tēlu un uzsverot jaunā SUV izturīgā apvidus auto īpašības. No sāniem jaunās riteņu arkas un sliekšņu moldingi tīrāk un izteiksmīgāk izceļ automobiļa profilu, ko vēl vairāk papildina jaunā dizaina 17” un 18” vieglmetāla diski.

Automobiļa aizmugurē atrodas jauni aizmugures lukturu bloki, kuros izmantota LED tehnoloģija, piešķirot jaunajam RAV4 augsto tehnoloģiju apgaismojuma auru. Arī buferu stils ir atjaunināts, padarot tos izteiksmīgākus un lielāku uzsvaru piešķirot automobiļa platajai un spēcīgajai stājai. Vizuāli izcelts ir arī jaunā dizaina aizmugurējais apakšējais aizsargs.

Modeļu klāsta flagmani RAV4 hibrīdu var atpazīt pēc ekskluzīvajiem, hibrīda zilajiem logotipiem un hibrīda emblēmām, kā arī šim modelim speciāli radītajiem 17” vieglmetāla diskiem.

Jaunajam RAV4 būs pieejams deviņu eksterjera krāsu piedāvājums, no kurām divas – Dark Red metāliskā un Blue metāliskā krāsa – ir jaunas.

Salona dizains – uzlabota sensorā kvalitāte un funkcionalitāte. RAV4 salona izsmalcinātā un stilīgā arhitektūra ir uzlabota, apvienojot vēl labāku funkcionalitāti ar saskaņotāku vizuālo harmoniju un pilnveidotu sensoro kvalitāti.

Mērinstrumentu panelis, viduskonsole un pārnesumu sviras apdare ir ieguvušas jaunu dizainu, priekšējais panelis, durvju paneļi un centrālā roku balsta apdare – jaunu stilu, kā arī visu salonu caurauž jauni, saskaņoti augstākās kvalitātes apdares materiāli.

Mērinstrumentu paneli tagad rotā divas prestiža izskata analogās ciparnīcas un 4,2” daudzfunkcionālais displejs. Viduskonsoles paneļa jaunais dizains ietver lielu 7” multivides skārienekrānu.

Toyota RAV4 Foto: Publicitātes attēls

Priekšējā paneļa, durvju paneļu un centrālā roku balsta apdare ir atjaunināta, dāvājot vēl lielāku komfortu un patīkamas sajūtas pieskaroties, bet salona sensoro kvalitāti uzlabo viscaur izmantotie matēti melnie un neitrālie sudrabkrāsas elementi. Vēl pilnīgāka salona vizuālā harmonija ir sasniegta, izmantojot saskaņotu zilu mērinstrumentu un salona apgaismojumu.

Tiks piedāvāts arī paplašināts salona krāsu klāsts, tostarp četru krāsu augstas klases ādas apdares versijas, no kurām Beige un Grey toņi un stils ir atsvaidzināti, bet Tan piedāvājumā ir jaunums.

*Pakļauts galīgajai homologācijai.

TOYOTA YARIS 2016. Vairāk stila un vēl lielāka pievilcība. 

Frankfurtē Yaris ieradīsies ar jaunu Style aprīkojuma līmeni, jaunām krāsām un pilnīgi jaunu Bi-Tone (divtoņu) versiju.

Toyota Yaris Foto: Publicitātes attēls

Yaris pārdošanas apjomi Eiropā pēdējo četru gadu laikā ir aizvien auguši, no aptuveni 144 000 eksemplāriem 2011. gadā līdz sagaidāmiem 200 000+ 2015. gadā. Par šiem pārdošanas panākumiem var pateikties arī Yaris hibrīda ieviešanai 2012. gadā. Šobrīd pilnā hibrīda modelis veido vairāk nekā 35 % no visa Eiropā pārdoto Yaris apjoma, turklāt paredzams, ka tas turpinās augt.

Toyota Safety Sense drošības komplekta ieviešana Yaris modeļu klāstā 2015. gada jūnijā aktīvās un pasīvās drošības ziņā ierindo to pirmajā vietā segmentā. Svaigas vēsmas un vēl lielāku pievilcību Toyota Yaris klāstam piešķirs jauna aprīkojuma līmeņu struktūra, kas visā Eiropā tiks ieviesta 2016. gada janvārī. Tajā tiks piedāvātas izteiksmīgas jaunas krāsas, augstas kvalitātes apdares un stilīgs salona tapsējums visa modeļu klāsta ietvaros.

Jaunais Style aprīkojuma līmenis – vispārsteidzošākā apdare, kas tagad pieejama hibrīda modeļiem. Pirmo reizi hibrīda modeļiem ir pieejams arī Style aprīkojuma līmenis, kas apvieno mūsu vismodernāko dizainu ar mūsu visinovatīvāko piedziņas sistēmu.

Uzlabotais Style aprīkojuma līmenis lepojas ar jaunu, melnu šūnu raksta priekšējo resti ar matētiem hroma elementiem un priekšējo miglas lukturu ietvariem. Salonā – jauna, pilnīgi melna sēdekļu apdare un jauni, Piano Black interjera ielaidumi.

Bi-Tone: jauns dinamikas un elegances pieskāriens. Dāvājot patiesi elegantu impulsu Yaris klāstam, jaunā Bi-Tone versija apvieno metāliski melnu „ieskaujošu“ eksterjera krāsas apstrādi ar ekskluzīvu salona apdaru klāstu.

Foto: Publicitātes attēls

Uz Style aprīkojuma līmeni balstītā Bi-Tone versija apvieno Pearl White, Platinum Bronze vai Barcelona Red eksterjera krāsas ar metāliski melnu jumta, priekšējo statņu, sānu spoguļu, priekšējo spārnu un dzinēja pārsega priekšmalas apdari.

Bi-Tone salonā tiek piedāvāta izvēle starp trīs ekskluzīvām krāsu paletēm: pilnīgi melnu, silti pelēku vai maiga toņa pelēku ar melnu griestu tapsējumu, kas pieskaņots jumta apdarei ārpusē. Ar trīs jauno Bi-Tone versiju palīdzību Toyota klientiem dāvā iespēju pašiem radīt savu unikālo Yaris stilu.

Jaunais Style aprīkojuma līmenis un jaunās Bi-Tone versijas 2016. gada Yaris modeļu klāstam piešķir vēl lielāku pievilcību.

Toyota Mirai. Ievadot nākamo 100 gadu mobilitāti

Frankfurtes autoizstāde ir Toyota Mirai komerciālā debija Eiropā. Šis ir jauna laikmeta sākums – tuvākajās nedēļās pirmie klienti jau saņems savus automobiļus Vācijā, Dānijā un Lielbritānijā.

Toyota Mirai Foto: Publicitātes attēls

Ar pasaulē labākās hibrīda tehnoloģijas palīdzību Toyota ir veicinājuši ekoloģisku automobiļu popularitāti visā pasaulē, sākot ar PRIUS, kas visas pasaules dabai sniedzis ne ar ko nesalīdzināmu ieguldījumu. Tomēr tādu nopietnu problēmu kā globālā sasilšana, vides piesārņojums un naftas un citu fosilo degvielu izsīkšana saasināšanās aizvien turpinās.

Ja mēs vēlamies, lai personiskā transporta nākotne būtu tikpat elastīga arī nākamos 100 gadus, mums ir jāapsver, ar kādām enerģijām darbināt mūsu auto jau rītdien. Pie mums, Toyota, mēs ticam, ka līdzās pastāvēs dažādas tehnoloģijas, sākot no EV un hibrīdiem līdz, iespējams, visinovatīvākajiem automobiļiem – degvielas šūnu auto jeb FCV.

FCV benzīna vietā darbina ūdeņradis, kas ir videi draudzīgs enerģijas avots, ko var ražot no dažādiem izejmateriāliem, tostarp saules un vēja enerģijas, biodegvielām un dabasgāzes.

Vēl vairāk, šie automobiļi darbojas, izmantojot enerģiju, ko ražo paša automobiļa degvielas šūnu bloks. FCV energoefektivitāte ir augstāka nekā benzīna dzinēju efektivitāte, turklāt tie arī taupa enerģiju.

Tie ir bezizmešu automobiļi, kas braukšanas laikā izdala tikai ūdeni. Braukt ar FCV ir tikpat viegli kā ar tradicionālajiem auto, un arī ar tiem var doties garos ceļojumos, pateicoties ievērojamajam nobraucamajam attālumam un īsajam uzpildes laikam, kas abi ir līdzvērtīgi benzīna automobiļa rādītājiem.

Atklājot Toyota Mirai, mēs speram vēl soli tuvāk „ilgtspējīgas mobilitātes sabiedrībai”.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.