Portāls iAuto saviem lasītājiem piedāvā izbraukt ar jaunākajiem auto testa braucienos – šoreiz jaunais Audi Q8.
Motorolers reģistrējies iAuto jau no 2002.gada.
Jauns, stilīgs, iespaidīgs, varētu pat teikt – tāds nezināms lielums vidējam LV braucējam. Dalīšos īsos iespaidos par šo auto, ar kuru devos nelielā testa braucienā.
Man gribētos dalīt auto vērtējumu divās daļās:
• Pirmā daļa būtu tehniskais izpildījums, motors, piekare, gaita, interjers, utt.
• Otrā daļa – tehnoloģijas, ko šis auto piedāvā.
Audi Q8 Foto: iAuto.lv
Ķeršos klāt pie pirmās daļas. Parasti pirms dodos iepazīties ar jaunu auto, apskatos viņa tehniskos datus, kas mani sagaida. Šim uz papīra viss izskatījās smuki, ne iespaidīgi, bet smuki. Aprīkots ar 286Zs 3.0D spēka agregātu, kas nodrošina labu paātrinājumu gan no vietas, gan gaitā, vieglus apdzīšanas manevrus. Ja gribat ar šo auto piedalīties dragreisā, nesanāks, tik dinamisks viņš noteikti nav, vai pie vainas lielā auto masa, vai ātrumkārbas darbība, īsti nesapratu, bet uz akseleratora pedāli viņš sākumā reaģē gausi, tā kā ar aizturi, un tad ar cirtienu paātrinās. Piebildīšu gan, ka vēl nevienā auto nebiju redzējis tik daudz dažādus ātrumkārbas režīmus, ko vadītājs var pats sakonfigurēt, pielāgot savām vajadzībām, tātad, noteikti ir atrodams risinājums šai problēmai.
Audi Q8 Foto: iAuto.lv
Gaita uz ceļa ļoti patika, pneimo piekare “nogludināja” visus nelīdzenumus, kaut ceļa segums nebija ne tuvu ideālam, arī “zemākajā” regulējumā problēmu nebija, kļuva tikai nedaudz “cietāks”, lieki piebilst, ka ātrumu šai auto nejūt, braucot uz 120 km/h, sajūta ir ka max 92 km/h, no fotoradariem jāuzmanās! Ja Es būtu šī auto pircējs, Es vēlētos niknāku dvēseli, jo tiek piedāvāts tas pats motors, kas ir daudziem citiem mazākajiem brāļiem (A4, A6, A8, Q5, Q7), piebilstot, ka sedani ar šo motoru būs krietni dinamiskāki. Pērkot flagmani gribētos, lai viņš šai ziņā ir pārāks par ierindas A6, Q5. Šobrīd tas ir vienīgais dzinējs, gaidām papildinājumu dzinēju paletē.
Audi Q8 Foto: iAuto.lv
Salons – grūti ko īpaši izcelt, moderns dizains, varbūt nedaudz par daudz “stikla”, uz kura pat pie vismazākā pieskāriena paliek pirkstu nospiedums, līdzi gan dodas lupatiņa, ar ko to visu notīrīt, ja ir pedantisks īpašnieks, gan jau viss būs kārtībā, bet kā tas viss izskatīsies pie mazliet “šmucīgāka” saimnieka? Būs speķa panelis Gaismas diodes ir gaumīgi ierīkotas gan durvīs, gan panelī, nekas lieks! Prasītos kāda papildus mantu glabātuve, jo vieta noteikti to ļauj, ir maza telpa zem elkoņa balsta, kur ieliekot lādēt telefonu, neko diži vairāk neiebāzīsi. Atšķirībā no X6, vietas aizmugurē ir daudz un ērti būs sēdēt arī 3 pasažieriem, sēdekļu apdare un ērtums, nav kur piesieties, viss no kvalitatīviem materiāliem un ērts.
Audi Q8 Foto: iAuto.lv
Audi Q8 Foto: iAuto.lv
Otrā daļa – Tehnoloģijas. Lai apgūtu visu ko šis auto piedāvā šai jomā, ar dažām stundām noteikti nepietiek, arī ar dažām dienām diez vai, it sevišķi, ja nav bijusi iepriekšēja pieredze ar līdzīgām ekstrām. Vadītājam tiek piedāvāti 2 displeji plus skārienjūtīgs panelis, kurš piedāvā gan regulēt klimatkontroli, gan brīžiem pārtop par klaviatūru, vai tāfeli, kurā ar pirkstu var uzrakstīt vārdu “Rīga” un navigācija saprot, ka jāpiedāvā Rīga – iespaidīgi! “Mazajā” ekrānā pie stūres tiek rādīta tik daudz informācija, ka sākumā nedaudz apmulsti, lai visu saprastu, “Lielais” ekrāns man prasījās lielāks, dažiem konkurentiem viņš ir lielāks, arī mazais ekrāns prasījās nedaudz lielāks, jo auto izmērs to noteikti ļauj. Ja runājam par pašu navigācijas sistēmu, tad viņa liekas “novecojusi”, jebkurā mūsdienīgā viedtālrunī viņa būs ērtāk lietojama un ar vairāk ekstrām, bet tas klibo visiem autoražotājiem un maksāt par viņu dažus tūkstošus eiro tiešām neredzu jēgu, Latvijā noteikti nē!
Audi Q8 Foto: iAuto.lv
Audi Q8 Foto: iAuto.lv
Audi Q8 var adresi navigācijā vienkārši uzrakstīt ar pirkstu. Stradā labi Foto: iAuto.lv
Auto piedāvā tālruni savienot ar viedtālruni, bet līdz tam netiku, lai varētu izteikt vērtējumu. Iekrita acīs tālruņa bezvadu uzlādes cena! 566 Eur, pie tam vieta neērta, zem elkoņa balsta…Jūs nopietni 566 Eur, bet ja ir kas maksā… 360 kameras, ņemot vērā auto izmērus ir derīga “fīča”, bet pie viņām ir jāpierod, lai skaidri pateiktu, vai ikdienā viņas ir noderīgas, jo vairāk tāpat skatījos vecajos labajos spoguļos.
Tāds gala slēdziens varētu būt: par šādu cenu (104 000 EUR) prasītos lielāks pārsteiguma moments no jauna modeļa, sākot kaut vai ar dzinēju, nevis iesaiņot to pašu konfektīti spīdīgākā papīrītī. Tā – skaits auto, ar mūsdienīgām iespējām, šauram pircēju lokam.
Audi Q8 Foto: iAuto.lv
ZZZZ lasa iAuto no 2014.gada
Ir divējādas izjūtas. Dizains, tas kā tautā saka ir māte un ir kleita un katram savs. Bet manas mirkļa sajūtas, kas vairāk piesaistīja uzmanību un nepatika ir ātrumkārbas rokturis. Jā rokturis, sajūta tāda, ka viņš ir tāds lai būtu kur turēt roku. Tik tehnoloģiskā auto to varētu veidot kaut kādu mazāku, jo visi režīmi dublējas uz stūres. Tad vēl audiosistēma ir populāra zīmola, bet bez pareiza audio faila skaņa ir kā ir. Un trešā lieta ir dinamika, kas varēja šādas cenu kategorijas un klases pozīcijas auto būt labāka. Bet tas nu ir iespējams jauno eko standartu nopelns. Un domājams, ka attiecīgi klienta vēlmēm labojams.
Audi Q8 Foto: iAuto.lv
Pēc testa ir pagājis laiks un auto ir tikai vairāk cēlis reitingu manā apziņā. Ir daudz citu jaunu auto modeļu ar šokējošiem parametriem, kas paejot nelielam laikam pazūd no uzmanības loka. Pašam patīk Audi auto, bet tas dizains ap no 2000.gada modeļiem likās tāds kaut kur apmaldījies. Tad nu šis ir tas, kas man liek atkal priecāties par Audi, kad autobūves plašumos ir daudz “kopy paste”.
Audi Q8 Foto: iAuto.lv
Tehnika, it īpaši elektroniskā puse ir tik modernu tehnoloģiju piepildīta, ka lai to apgūtu ir nepieciešams nopietns laika ieguldījums. Te nu gribētos saprast vai tas viss neietekmē satiksmes drošību, jo intuitīvi šo te neko daudz nepagrozīsi. Visam jākoncentrējas un jātrāpa pa pareizajām vietām. Tā ka drīz pienāks laiks un atliks tikai ievadīt maršruta gala mērķi, tad auto mūs pats pārvietos kamēr mēs varēsim nodarboties ar ko citu. Personīgi pašam patīk vairāk mehāniskā puse, kā tur kaut kas griežas un darbojās. Noķēru sevi pie fakta, ka aizraujoties ar tiem ekrāniem, pat piemirsu pavērt dzinēja pārsegu. Bet mūsdienās kas tad tur vairs skatās….
Audi Q8 Foto: iAuto.lv
Reģistrējies iAuto.lv, brauc ar jaunākajiem auto un raksti atsauksmes!
Audi Q8 Foto: iAuto.lv
Audi Q8 Foto: iAuto.lv
Audi Q8 Foto: iAuto.lv
Audi Q8 nedaudz par vienkāršu salona apgaismojums un ta vadība Foto: iAuto.lv
Audi Q8 aizmugurē dalītā klimata kontrole Foto: iAuto.lv
Audi Q8 Foto: iAuto.lv
Audi Q8 durvis bez rāmja Foto: iAuto.lv
Audi Q8
Audi Q8 braucot neļauj ievadīt adresi Foto: iAuto.lv
Audi Q8 Foto: iAuto.lv
Audi Q8 beidzot parādījusies arī poga aizslēgt Foto: iAuto.lv
Audi Q8 Foto: iAuto.lv